Інформація щодо нарахованих сум податків.
ПАМ’ЯТКА
Для отримання необхідної інформації щодо нарахованих сум податку, об’єктів нерухомого майна, за які проведено нарахування, а також сплати податку, платнику необхідно:
- увійти до електронного кабінету платника податків (посилання https://cabinet.tax.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
2) подати "Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет" форми F1391602.
Як це зробити в електронному кабінеті:
якщо платник зареєстрований ФОП |
громадяни, які не зареєстровані ФОП |
у розділі ,,Ведення звітності” перейти на закладку ,,Створити”. Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява, та зі списку документів обрати форму заяви F 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, натиснути ,,Створити”, заповнити поле ,,електронна адреса”, накласти кваліфікований електронний підпис (вгорі - під полем Головна >Ведення звітності > Редагувати обрати значок ,,дискетка”) та натиснути ,,Надіслати документ” |
у розділі ,,Додатково” перейти в розділ ,,Введення звітності”, перейти на закладку ,,Створити”. Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява, та зі списку документів обрати форму заяви F1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, натиснути ,,Створити”, заповнити поле ,,електронна адреса”, накласти кваліфікований електронний підпис (вгорі - під полем Головна >Ведення звітності > Редагувати обрати значок ,,дискетка”) та натиснути ,,Надіслати документ” |
У разі виникнення запитань:
щодо подання Заяви, звертатись за номером телефону: (032) 297 33 09;
щодо податкового боргу та нарахованих сум, контакти за посиланнями: https://lv.tax.gov.ua/anonsi-ark/