ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Дата: 26.12.2024 10:19
Кількість переглядів: 35

МОРШИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

 

1.

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.

Моршинська міська рада; вул.І.Франка,15, м.Моршин, Стрийський район, Львівська область, 82482;

код  за ЄДРПОУ- 04372448;

категорія замовника – юридична особа, що забезпечує потреби держави або територіальної громади.

 

2.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).

Послуги з відеофіксації засідань сесій та постійних комісій Моршинської міської ради

 (Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»:

92220000-9  — Телевізійні послуги

92225100-7 — Послуги відео на замовлення

3.

Ідентифікатор закупівлі:

UA-2024-12-24-006904-a

4.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

 

 

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду послуги – замовник здійснює закупівлю цього виду послуги на виконання вимог частини 18 ст.46, частини 9 ст.47 ЗУ «Про місцеве самоврядування України».

 

4.1.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення.

Розмір бюджетного призначення передбачений на підставі  рішення сесії Моршинської міської ради враховуючи комерційні пропозиції надавачів аналогічних послуг, а також враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану.

 

4.2.

Очікувана вартість предмета закупівлі.

180 000,00 грн. (Сто вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

4.3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.

 

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках,тощо.

Вартість предмету закупівлі визначається без застосування податку на додану вартість відповідно до пункту 92 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ

 

5.

Процедура закупівлі.

 

Відкриті торги з особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 

 

6. Тенічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Опис предмета закупівлі

Характеристики

Замовника

Характеристики Учасника

Вид послуги

Послуги з відеофіксації засідань сесій та постійних комісій Моршинської міської ради та характеристики

 

Зйомка відеоматеріалів (засідання сесій/засідання постійних комісій)

60 разів/124 год.

Запис здійснювати цифровою відеокамерою на цифровий носій з роздільною здатністю не менше ніж 1920*1080 та з записом аудіо доріжки на мікрофон відеокамери або петловий мікрофон (Можливий запис звуку з використання радіосистеми)

 

Монтаж відеоматеріалів (аудіозвук, відео) (засідання сесій/засідання постійних комісій)

Відзнятий матеріал.

 Комбінований монтаж відзнятого матеріалу з цифровою обробкою відео та звукової доріжки.

 

Оцифрування відеоматеріалів у форматі MPEG та запис на цифровий (носій засідання сесій/засідання постійних комісій)

Відзнятий матеріал.

Вивід готового відеоматеріалу з роздільною здатністю не менше ніж 1280*720

 

Надання відеозаписів

Не пізніше 14.00 год наступного дня після проведення (USB- накопичувач, SSD-накопичувач)

 

Надавати відеозаписи на цифровому носії в форматі MPEG роздільною здатністю відеофайлу  не нижче 1280*720 (HD відео), який має містити візуальну фіксацію засідань з аудіовідтворенням

 

 

Тип матеріалу: інформаційний відеоматеріал.

2.         Тривалість відеоматеріалу: 170 Хвилин.

3.         Формат зйомки: .mov

4.         Технічні характеристики відеоролику: 

а) якість відео – fullHD;

б) роздільна здатність – 1920х1080;

в) формат файлів – .mp4;

г) формат аудіо – стерео AC3, 384 kb/s;

5.         Спосіб передачі відеоматеріалу Замовнику: збережений на USB-флеш-накопичувачі передаються Виконавцем разом з Актом приймання-передачі наданих послуг.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь