Розпорядження міського голови №99 «Про обґрунтування підстави здійснення закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»»

Кількість переглядів: 8
Скликання:
Сесія:
Тип документу: Розпорядження міського голови
Дата прийняття: 16.09.2024
Дата оприлюднення: 10.02.2025
Автор: Гойсак Г.М.
Номер документу: 99
Назва документу: Про обґрунтування підстави здійснення закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.04 МБ)

МОРШИНСЬКА МІСЬКА РАДА

РоЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

16.09.2024р.                                                                                                                                       № 99

Про обґрунтування підстави здійснення закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»

 

 

Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту Особливості), передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.

Замовником була оголошена процедура відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі —  UA-2024-09-06-007464-a на закупівлю «Природний газ» (згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”09120000-6: Газове паливо код 09123000-7 — Природний газ (далі - Закупівля). Очікувана вартість закупівлі становить 331 077,80 грн з ПДВ. Закупівля була автоматично відмінена внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах відповідно до Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-09-06-007464-a.

Враховуючи наведене, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.

У зв’язку з наявністю необхідності у Закупівлі, керуючись ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (та на підставі пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»:

1. Провести закупівлю «Природний газ» згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”09120000-6: Газове паливо код 09123000-7 — Природний газ (далі - Закупівля). Очікувана вартість закупівлі становить 331 077,80 грн з ПДВ. без застосування відкритих торгів та укласти договір про закупівлю на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Заступник міського голови                                                                                                              Руслан ХОМИН

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь