№1024 «Про консультаційні пункти з питань цивільного захисту»
Скликання: | VIII скликання |
Сесія: | 50 |
Тип документу: | |
Дата прийняття: | 30.10.2024 |
Дата оприлюднення: | 30.10.2024 |
Автор: | Бурій П.Д. |
Номер документу: | 10\24 |
Назва документу: | Про консультаційні пункти з питань цивільного захисту |
Прикріплені файли: |
МОРШИНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я №
“___” ________ 2024 р. м.Моршин
Про консультаційні пункти з
питань цивільного захисту
Відповідно до статті 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, вимог статей 39 і 42 Кодексу цивільного захисту України, Порядку здійснення навчання діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444, розпорядження голови Львівської обласної військової адміністрації від 30 вересня 2024 року № 1016/0/5 – 24 ВА, листа Стрийської районної військової адміністрації від 04 жовтня 2024 року № 67 – 6501/0/2 – 24 ВА з метою підвищення ефективності інформаційно – просвітницької роботи з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за місцем проживання серед населення, виконавчий комітет Моршинської міської ради
ВИРІШИВ:
1. У термін до 25 листопада 2024 року оновити консультаційні пункти з питань цивільного захисту при Підприємстві житлово – комунального господарства Моршинської міської ради, старостинських округах.
2. Призначити відповідальних за роботу консультаційних пунктів:
у Воле – Задеревацькому старостинському окрузі – старосту Даниліва Михайла Ігоровича;
у Лисовицькому старостинському окрузі – старосту Кашубу Василя Богдановича;
у Станківському старостинському окрузі – старосту Косюк Оксану Миколаївну;
у Долішненському старостинському окрузі – старосту Гнатіва Богдана Ярославовича.
3. Директорові Підприємства житлово – комунального господарства Моршинської міської ради призначити відповідального за роботу консультаційного пункту та консультантів своїм наказом (копію наказу представити у відділ з питань надзвичайних ситуацій, діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи та військового обліку Моршинської міської ради) та організувати його роботу згідно нормативних документів.
4. Відповідальним за роботу консультаційних пунктів старостинських округів – старостам:
4.1. Організувати їх роботу згідно нормативних документів. Проводити інформаційно - просвітницьку роботу з населенням, яке не зайняте у сфері виробництва та обслуговування з питань цивільного захисту і дій при загрозі виникнення або виникненні надзвичайних ситуацій, пожеж та інших небезпечних подій за місцем проживання шляхом самостійного вивчення пам’яток, рекомендацій, іншого друкованого навчально - інформаційного матеріалу.
5. Затвердити Положення про організацію роботи консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту (далі – консультаційний пункт), що додається.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Володимира ЛЕВКОВИЧА.
Міський голова Руслан ІЛЬНИЦЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
Моршинської міської ради
№ від „ ” 2024 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про організацію роботи консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту
Моршинської міської територіальної громади
І. Загальні положення.
Положення визначає єдині вимоги до порядку створення та організації роботи консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту (далі – консультаційні пункти) в Моршинській міській територіальній громаді.
Консультаційні пункти створюються рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради в місті Моршині та в межах утворених старостинських округів, виходячи з розрахунку мінімальних потреб Моршинської міської територіальної громади у створенні консультаційних пунктів (згідно з додатком), відповідно до методики створення та функціонування консультаційних пунктів для надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 01 серпня 2024 року № 540, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 серпня 2024 року за № 1249/42594.
Пропозиції щодо створення консультаційних пунктів подаються начальником відділу з питань надзвичайних ситуацій, діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи та військового обліку Моршинської міської ради.
Консультаційний пункт є осередком просвітницько - інформаційної роботи і пропаганди знань серед населення адміністративної території Моршинської міської територіальної громади з питань цивільного захисту, безпеки життєдіяльності, діям та захисту в умовах надзвичайних, несприятливих побутових ситуаціях або бойових діях.
1.2. Мережа консультаційних пунктів на адміністративній території Моршинської міської територіальної громади створюється рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради у приміщеннях старостатів, та підприємстві житлово – комунального господарства Моршинської міської ради.
1.3. Консультаційні пункти в Моршинській міській територіальній громаді створюються на підставі рішення виконавчого комітету Моршинської міської ради.
1.4. У повсякденній діяльності консультаційні пункти керується Законодавством України у сфері цивільного захисту та цим Положенням.
1.5. Загальне керівництво консультаційними пунктами здійснює виконавчий комітет Моршинської міської ради.
1.6. Контроль за діяльністю консультаційних пунктів здійснюється:
-
відділом з питань надзвичайних ситуацій, діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи та військового обліку Моршинської міської ради;
-
структурним підрозділом ГУ ДСНС в Львівській області під час перевірок стану цивільного захисту та при проведенні щорічних оглядів - конкурсів на кращий консультаційний пункт;
1.8. Консультаційно - методична допомога з організації роботи консультаційних пунктів здійснюється педагогічними працівниками навчально - методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Львівської області (далі – НМЦ).
ІІ. Завдання консультаційних пунктів та їх кадрове забезпечення.
2.1. Головними завданнями консультаційних пунктів є:
-
участь у підготовці непрацюючого населення з питань захисту та дій
у надзвичайних ситуаціях; -
сприяння розвитку громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки;
-
підвищення рівня морально - психологічного стану непрацюючого населення в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.
2.2. Відповідно до завдань консультаційні пункти забезпечують:
-
доведення до непрацюючого населення правил та рекомендацій щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій та проявів терористичних актів, зокрема особливого періоду, застосування засобів індивідуального та колективного захисту, надання першої медичної само та взаємодопомоги постраждалим, поведінки в несприятливих побутових i нестандартних ситуаціях, дотримання особистої та колективної безпечної життєдіяльності в різні пори року;
-
створення умов для самостійного вивчення непрацюючим населенням матеріалів навчальних посібників, пам'яток, іншого друкованого навчально - інформаційного матеріалу, перегляду та прослуховування спеціального циклу теле - та радіопередач;
-
участь у інформаційно - просвітницькій роботі та пропаганді знань серед непрацюючого населення з питань заходів цивільного захисту, які сплановані та проводяться у територіальній громаді, регіоні, а також роз'яснення правил поведінки та дій в умовах виникнення надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій, організація та участь у виставках, змаганнях, оглядах -конкурсах, бесідах, вікторинах, виступах по радіо та телебаченню, поширення друкованої, аудіо - та відеопродукції;
-
участь у роботі місцевих органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадських організацій із забезпечення високого рівня морально - психологічного стану непрацюючого населення, в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, зокрема особливого періоду, а також при ліквідації їх наслідків;
-
постійне вивчення та освоєння передового досвіду щодо форм i методів інформаційно - просвітницької роботи та пропаганди знань;
-
створення необхідної та удосконалення наявної навчально -матеріальної бази консультаційного пункту.
2.3. Безпосередня відповідальність за організацію роботи консультаційних пунктів покладається на осіб, відповідальних за роботу консультаційних пунктів.
Крім осіб, які безпосередньо відповідають за роботу консультаційних пунктів до проведення інформаційно - просвітницької роботи та пропаганди знань цивільного захисту серед непрацюючого населення залучаються (за їх згодою) медичні працівники, представники ДСНС України, Національної поліції України , працівники закладів освіти, а також на добровільній основі інші особи, які володіють відповідними знаннями та навичками.
2.4. Особи, які безпосередньо організовують роботу консультаційних пунктів, відповідають за планування заходів, які проводяться у консультаційних пунктах, зміст та своєчасне оновлення наочної інформації, організацію роботи консультантів з числа активістів цивільного захисту, стан навчально -матеріальної бази, зобов'язані:
-
розробляти та вести плануючі, облікові та звітні документи;
-
організовувати проведення консультацій з питань цивільного захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за порядком та в обсязі, установленому рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради;
-
проводити інструктаж консультантів;
-
забезпечувати необхідною літературою громадян, які побажали самостійно вивчати питання щодо їх захисту, та правильних дій в умовах надзвичайних ситуацій;
-
вести облік заходів, проведених у консультаційних пунктах з навчання непрацюючого населення;
-
складати звіти про виконання плану роботи консультаційних пунктів та представляти їх керівникові організації, органу влади;
-
складати заявки на придбання навчального i наочного приладдя, технічних засобів навчання, літератури, вести їх облік, зберігання та своєчасне списання;
-
стежити за станом та порядком у приміщеннях, які використовуються консультаційним пунктом для навчання непрацюючого населення;
-
брати участь у заходах інформаційно - просвітницької роботи та пропаганди знань серед непрацюючого населення з питань цивільного захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій; підтримувати постійну взаємодію з питань навчання з органами управління з питань надзвичайних ситуацій (цивільного захисту) та Навчально – методичним центром ЦЗ та БЖДЖ Львівської області.
Для працівників консультаційних пунктів, розробляються функціональні обов'язки та затверджуються у встановлено порядку.
2.5. Відповідальні за організацію роботи консультаційного пункту у встановлені строки проходять підготовку у навчально – методичному центрі ЦЗ та БЖД Львівської області.
III. Матеріально - технічне забезпечення консультаційних пунктів
3.1. Навчальну матеріально-технічну базу консультаційних пунктів складають:
-
інформаційно - довідкові куточки з питань цивільного захисту, що забезпечують доступне доведення до непрацюючого населення необхідної інформації з питань цивільного захисту та повідомлень, розроблених на основі аналізу особливостей місцевих умов та ймовірних місцевих небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації.
-
приміщення, призначені для проведення роз'яснювальної консультаційної роботи щодо дій в разі виникнення аварій, катастроф, стихійних лих, ймовірних для конкретної території та надання практичної допомоги непрацюючому населенню у самостійній підготовці за спеціальними програмами підготовки непрацюючого населення до дій у надзвичайних ситуаціях, які рекомендовані ДСНС України та відпрацьовані з врахуванням місцевих умов і особливостей регіону, та оснащене для цього наочними засобами навчання, спеціальною літературою, навчальними посібниками, іншим майном, необхідним для навчання.
3.2. Рішенням старост старостинських округів Моршинської міської територіальної громади (директора підприємства житлово – комунального господарства Моршинської міської ради) для консультаційних пунктів виділяється приміщення які забезпечуються необхідними меблями (столи, стільці, шафи тощо). Біля вхідних дверей консультаційних пунктів розміщується табличка з надписом «Консультаційний пункт з питань цивільного захисту», розпорядок дня, графік проведення консультацій, прізвища та телефони консультантів.
Засоби обладнання та оснащення консультаційних пунктів повинні відповідати сучасним вимогам теорії та практики захисту непрацюючого населення i території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
Кожному відвідувачу консультаційних пунктів надається можливість отримати конкретну та вичерпну інформацію про ймовірні надзвичайні ситуації у районі його проживання, місця укриття та пункти видачі засобів індивідуального захисту (адреси), маршрути проходу до них, порядок евакуації тощо.
3.3 Інформаційно - довідковий куток з питань цивільного захисту є обов'язковим елементом консультаційних пунктів та має вигляд окремого стенду з розміщеними на ньому тематично оформленими планшетами.
Інформаційно - довідкові кутки розміщуються у зручних для їх огляду місцях масового перебування людей (коридори, холи, вестибюлі тощо).
3.4 Тематичний зміст планшетів інформаційно - довідкового кутка викладається зрозуміло, наочно, лаконічно та розміром шрифту, що забезпечує його легке читання та включає:
-
пам'ятку щодо порядку зв'язку з екстреними службами, які діють за скороченими телефонними номерами (101, 102, 103, 104, 112 тощо) та комунальними аварійними службами допомоги населенню;
-
карти - схеми території міста, села з інформацією про ймовірні загрози техногенного характеру (аварій та катастроф на потенційно небезпечних підприємствах), наслідки яких негативно впливатимуть на життєдіяльність непрацюючого населення;
-
сигнали цивільного захисту (сигнали оповіщення непрацюючого населення) в разі виникнення аварії, катастрофи або стихійного лиха, порядок оповіщення та дії непрацюючого населення при отриманні таких сигналів або інформації;
-
рекомендації щодо засобів захисту від впливу небезпечних факторів ймовірних загроз техногенного характеру та правил поведінки під час виникнення аварій та катастроф;
-
інформацію про ймовірні сезонні загрози природного характеру (стихійні лиха), наслідки яких негативно впливатимуть на життєдіяльність непрацюючого населення, що мешкає на даній території та рекомендації щодо засобів захисту від впливу небезпечних факторів ймовірних сезонних загроз природного характеру i правил поведінки під час стихійного лиха;
-
схему розміщення захисних споруд цивільного захисту та закріплення мешканців житлових будинків за ними, маршрути проходу непрацюючого населення до них, порядок отримання непрацюючого населенням засобів індивідуального захисту;
-
порядок проведення евакуації непрацюючого населення з адресами збірних евакуаційних пунктів, схемою їх розміщення та рекомендації щодо підготовки непрацюючого населення до проведення евакуаційних заходів;
-
графік роботи та порядок отримання консультаційної допомоги з питань цивільного захисту.
-
рекомендаціями (з урахуванням місцевої специфіки) щодо захисту сільськогосподарських тварин і рослин, продукції сільськогосподарського виробництва, продуктів харчування, фуражу та води;
-
порядком організації прийому евакуйованого непрацюючого населення (у разі такого прийому).
3.5. Для тематичного оформлення приміщення консультаційних пунктів використовуються навчально - наочні посібники (плакати, стенди), спеціальна навчальна література, технічні засоби навчання та навчальне майно.
Крім того, для більшої наочності зображення зон розповсюдження небезпечних факторів ймовірних аварій на потенційно небезпечних об'єктах, роз'яснення заходів цивільного захисту щодо укриття непрацюючого населення у захисних спорудах, його евакуації та екіпірування індивідуальними засобами захисту можуть застосовуватися макети будівель, споруд і місцевості.
3.6. Навчально - наочні посібники (плакати, стенди) розміщуються на стінах приміщення консультаційних пунктів та повинні містити, з урахуванням місцевих особливостей, інформаційні матеріали наступного змісту:
-
структура єдиної державної системи цивільного захисту (склад центральних, місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, інших органів управління у сфері цивільного захисту та їх обов'язки щодо захисту непрацюючого населення i територій від надзвичайних ситуацій);
-
права i обов'язки непрацюючого населення щодо власного захисту, дітей i територій від надзвичайних ситуацій;
-
класифікація надзвичайних ситуацій;
-
правила особистої, пожежної та техногенної безпеки;
-
хімічна небезпека;
-
радіація;
-
ураження електричним струмом;
-
увага, газ;
-
розлив ртуті;
-
пожежа;
-
землетрус;
-
обмороження;
-
небезпека на воді;
-
безпека руху;
-
безпека переходів;
-
застарілі боєприпаси;
-
тероризм;
-
небезпека у лісі;
-
безпечна прогулянка у лісі;
-
ураган;
-
повінь;
-
блискавка;
-
ожеледиця;
-
життєзабезпечення непрацюючого населення в надзвичайних ситуаціях;
-
засоби захисту органів дихання i шкіри (засоби індивідуального захисту);
-
евакуація непрацюючого населення;
-
укриття непрацюючого населення в захисних спорудах;
-
медичний захист;
-
дозиметричний i хімічний контроль;
-
оповіщення та інформування;
-
інші інформаційні матеріали, які розкривають зміст заходів захисту непрацюючого населення i територій відповідного регіону.
3.7. Спеціальна навчальна література призначена для самостійної роботи відвідувачів консультаційних пунктів повинна бути представлена:
-
навчальними посібниками з питань цивільного захисту;
-
виписками із законодавчих і нормативних актів з питань цивільного захисту непрацюючого населення i територій та безпеки життєдіяльності;
-
пам'ятками та рекомендаційними брошурами з питань охорони життя i здоров'я людини у надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуаціях;
-
підшивками спеціалізованих журналів i газет.
3.8. Технічні засоби навчання: телевізор, відеоапаратура, комп'ютер з електронною базою спеціалізованих видань і доступом до мережі Інтернет, прийомні пристрої дротового та ефірного віщання тощо.
3.9. Навчальне майно: засоби індивідуального захисту, рекомендовані для застосування на території, що обслуговується консультаційним пунктом; засоби пожежогасіння; засоби надання першої медичної допомоги; медичні муляжі та багатофункціональні тренажери для навчання навичкам надання першої допомоги; радіометри та дозиметри побутові.
Кількість зразків навчального майна консультаційних пунктів визначається місцевими умовами.
3.10. Обов'язки із розроблення та впровадження стендів інформаційно -довідкового кутка та навчально - наочних посібників приміщення консультаційних пунктів (надалі – навчально - наочний посібник) покладаються на осіб, відповідальних за роботу консультаційних пунктів.
3.11. Матеріальні та фінансові витрати, пов'язані з виділенням і утриманням приміщень консультаційного пункту, їх обладнанням і оснащенням необхідною навчальною матеріально-технічною базою здійснюються за рахунок місцевого бюджету, коштів комунального підприємства.
IV. Організація роботи консультаційного пункту
4.1. Робота консультаційних пунктів здійснюється за річним планом роботи згідно із щорічними керівними документами з питань цивільного захисту. У річному плані визначаються основні напрямки просвітницько -інформаційної роботи та пропаганди знань серед непрацюючого населення щодо захисту та дій у надзвичайних ситуаціях, а також заходи щодо удосконалення навчально - матеріальної бази пунктів.
План роботи консультаційних пунктів розробляється, підписується особами, які безпосередньо відповідають за їх роботу, погоджується відділом з питань надзвичайних ситуацій, діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи та військового обліку Моршинської міської ради i затверджується Моршинським міським головою, керівником комунального підприємства.
4.2 Консультаційна робота з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності здійснюється відповідальними за роботу та інструкторами консультаційних пунктів згідно з графіком роботи.
4.3. Навчання непрацюючого населення здійснюється шляхом:
-
проведення консультацій з питань цивільного захисту та дій в умовах ймовірних надзвичайних ситуацій за рекомендаціями щорічних організаційно - методичних вказівок з навчання непрацюючого населення;
-
проведення інформаційних і агітаційних заходів (бесід, лекцій, вечорів питань i відповідей, показів діафільмів, відеофільмів тощо);
-
розповсюдження та читання пам'яток, листівок і посібників, прослуховування радіо та перегляд телепередач з тематики цивільного захисту непрацюючого населення;
-
самостійного вивчення непрацюючим населення правил поведінки та дій в умовах надзвичайних ситуацій за рекомендованою працівниками консультаційних пунктів літературою;
-
проведення представницьких заходів (днів професійних свят, змагань, оглядів - конкурсів тощо);
-
участі у тренуваннях з питань цивільного захисту та захисту від надзвичайних ситуацій.
4.4. Консультаційні пункти використовуються для доведення до мешканців конкретних повідомлень, що стосуються їх участі у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дії за попереджувальним сигналом «Увага всім!», при проведенні евакуаційних заходів, укритті в захисних спорудах і видачі засобів індивідуального захисту тощо).
4.5. При проведенні консультацій на консультаційних пунктах обов'язково надається інформація про потенційну небезпеку, що характерна для місць проживання непрацюючого населення, та порядок реагування на неї. Особливу увагу необхідно звертати на дітей, інші соціально незахищені верстви непрацюючого населення та громадян, які проживають у сільській місцевості та поряд з потенційно небезпечними об’єктами.
Керівники потенційно небезпечних об’єктів через консультаційні пункти надають постійну та оперативну інформацію для непрацюючого населення, яке проживає в зонах можливого ураження, про стан їх захисту, методи й способи забезпечення безпеки при аваріях.
4.6. Для проведення консультацій залучаються працівники консультаційного пункту, консультанти з числа активістів цивільного захисту, які пройшли підготовку на курсах, в центрах. З медичних тем і питань психологічної підготовки для проведення занять залучаються працівники органів охорони здоров'я.
4.7. Робота персоналу пункту організовується таким чином, щоб кожен відвідувач у будь - який час міг отримати вичерпну інформацію та роз'яснення щодо питань гарантованого забезпечення захисту та порядку його дій в умовах надзвичайної ситуації. На забезпечення цієї вимоги на консультаційних пунктах постійно повинен бути працівник (консультант), здатний конкретизувати положення інформації стендів (довідкової літератури, нормативних документів), а також список контактних телефонів консультантів – фахівців відповідної галузі знань з цивільного захисту.
4.8. Просвітницька робота та пропаганда знань серед непрацюючого населення з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях спрямовується на їх підготовку до дій при виникненні надзвичайних ситуацій, зокрема: особливостей поведінки у різні пори року, на воді, при виникненні епідемії, епізоотії, отруєнь тощо, а також дотримання правил пожежної безпеки та санітарно - гігієнічних норм.
4.9. Основна увага при навчанні непрацюючих громадян звертається на їх морально - психологічну підготовку та умілі дії у надзвичайних ситуаціях, характерних для місць проживання, виховання у них почуття високої відповідальності за свою підготовку та підготовку своєї родини до захисту у надзвичайних ситуаціях.
4.10. На консультаційних пунктах основними організаційно -розпорядчими документами є:
-
Рішення виконавчого комітету Моршинської міської ради про створення консультаційних пунктів;
-
положення про консультаційні пункти;
-
план роботи консультаційних пунктів консультаційного пункту на рік;
-
графік надання консультацій з питань цивільного захисту працівниками консультаційного пункту;
-
журнал обліку консультацій.
4.11. Звітність про роботу консультативних пунктів надається структурному підрозділу з питань цивільного захисту Стрийської РВА за формою, змістом і у терміни у терміни, які встановлено Табелем термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту (форма7/НН) затвердженим наказом МВС України від 22 липня 2024 року № 502 «Про затвердження табеля термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту».
Зразок
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Моршинський міський голова ІЛЬНИЦЬКИЙ Р. Я. «___» ____________ 20 __ року
|
ПЛАН
роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту
Моршинської міської територіальної громади
на 20 ____ рік
№ з/п |
Заходи, що плануються |
Дата |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1.
|
Проведення консультацій з теми * Переохолодження, обмороження, тонкий лід, ожеледиця, бурульки.
Безпечне святкування новорічних та Різдвяних свят.
Небезпечні явища природи, які характерні для даної території. Підтоплення території, сильний вітер, пожежі в природних екосистемах тощо.
Безпечний відпочинок біля води. Як уникнути перегріву організму під час відпочинку та праці на відкритій місцевості.
Обережно гриби. Правила споживання дарів природи.
Правила безпеки під час використання опалювальних приладів.
|
січень лютий грудень
січень грудень
протягом року
червень липень серпень
серпень вересень
жовтень листопад
|
Відповідальні за роботу пунктів, інструктори
|
|
2.
|
Просвітницько-інформаційна робота та пропаганда знань з питань цивільного захисту Розроблення пам'яток з питань поведінки населення при загрозі та виникнення НС та в різних умовах життєдіяльності. Розповсюдження пам'яток серед мешканців міста, сіл , селища __________ громади. Доведення до мешканців мешканців міста, сіл , селища __________ громади інформації про проведення заходів у сфері цивільного захисту на даній території. |
до ______
постійно
в період підготовки та проведення таких заходів |
Відповідальні за роботу пунктів, інструктори
Відповідальні за роботу пунктів |
|
3.
|
Організація роботи, створення та удосконалення навчально-матеріальної бази консультаційних пунктів
Виділення приміщення , обладнаного робочого місця для надання консультацій. Розроблення (ведення) документації консультаційного пункту. Оформлення тематичних виставок : Сезонні небезпеки Оснащення консультаційних пунктів наочними засобами навчання, навчальними посібниками та іншим майном. Оформлення та виготовлення «Інформаційно-довідкових кутків цивільного захисту»
|
до ______
постійно
щоквартально
до ______ до ______ |
Керівник комунального підприємства, відповідальні за роботу пунктів,
|
|
*- згідно графіку надання консультацій.
Начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій,
діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної
роботи та військового обліку Моршинської міської ради П. Д. БУРІЙ
«____» _________ 20___ р.
|
ЗАТВЕРДЖУЮ* Моршинський міський голова ІЛЬНИЦЬКИЙ Р. Я. «___» ____________ 20 __ року
|
ГРАФІК
надання консультацій з питань цивільного захисту працівниками
консультаційного пункту (назва населеного пунтку або комунального підприємства)
на 20____ р.
№ з/п |
Посада прізвище, ім’я, по батькові |
Дні тижня та години |
||||
понеділок |
вівторок |
середа |
четвер |
пятниця |
||
1 |
Відповідальний за роботу консультаційного пункту _________________________
|
9.00-11.00 |
|
|
|
9.00-11.00 |
2 |
Консультанти |
|
||||
2.1. |
_____________________________ |
|
10.00-12.00 |
|
|
|
2.2. |
_____________________________ |
|
|
12.00-14.00 |
|
|
2.3. |
_____________________________ |
|
|
|
15.00-17.00 |
|
*- для комунального підприємства, графіки затверджуються керівником даного підприємства, графіки розробляються для кожного консультаційного пунтку.
Примітка: У дні та години, в які роботу пункту за графіком не передбачено, консультацію з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності можна отримати за телефонами ________.
Відповідальний за роботу
консультаційного пункту (підпис) (ініціали, прізвище)
Зразок
ЖУРНАЛ
обліку консультацій, наданих відвідувачам
консультаційних пунктів з питань цивільного захисту
(назва населеного пунтку або комунального підприємства)
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові працівника, який надавав консультацію |
Дата проведення консультації |
Кому надана консультація |
Тема консультації |
Підпис працівника, який надавав консультацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка: 1. Журнал обліку консультацій заводиться перед початком кожного навчального року у системі цивільного захисту України та заповнюється особою, яка відповідає за роботу консультаційних пунктів та інструкторами.
|
ЗАТВЕРДЖУЮ* Моршинський міський голова ІЛЬНИЦЬКИЙ Р. Я. «___» ____________ 20 __ року
|
Функціональні обов’язки
відповідального за роботу консультаційного пункту
(назва населеного пунтку або комунального підприємства)
Особа, яка безпосередньо організовує роботу консультаційного пункту, відповідає за планування заходів, які проводяться у консультаційних пунктах, зміст та своєчасне оновлення наочної інформації, організацію роботи консультантів, стан навчально-матеріальної бази, зобов'язана:
-
розробляти та вести плануючі, облікові та звітні документи;
-
організовувати проведення консультацій з питань цивільного захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за порядком та в обсязі, установленому наказом/розпорядженням керівника організації, органу влади;
-
проводити інструктаж консультантів;
-
забезпечувати необхідною літературою та приладами громадян, які побажали самостійно вивчати питання щодо їх захисту, та правильних дій в умовах надзвичайних ситуацій;
-
вести облік заходів, проведених з навчання непрацюючого населення;
-
складати звіти про виконання плану роботи консультаційного пункту та представляти його керівникові організації, органу влади;
-
складати заявки на придбання навчального i наочного приладдя, технічних засобів навчання, літератури, вести їх облік, зберігання та своєчасне списання;
-
стежити за станом та порядком у приміщеннях, які використовуються консультаційним пунктом для навчання непрацюючого населення;
-
брати участь у заходах інформаційно-просвітницької роботи та пропаганди знань серед непрацюючого населення з питань цивільного захисту .
Функціональні обов’язки
консультанта консультаційного пункту
Консультант консультаційного пункту у своїй роботі підпорядковується особі, яка відповідає за роботу консультаційного пункту та:
-
відповідає за якісне проведення просвітницько - інформаційної роботи з населенням (бесід, лекцій, вечорів запитань, доповідей, показів аудіо -, відеофільмів щодо питань захисту і дій у надзвичайних ситуаціях) за місцем розташування пункту;
-
проводить індивідуальні і групові консультації з населенням згідно з затвердженим графіком та рекомендованою тематикою;
-
розповсюджує та доводить до населення пам’ятки, листівки, посібники, буклети, друковані матеріали, абетки безпеки ДСНС України, Навчально - методичного центру ЦЗ та БЖД, територіального органу ДСНС в області, районі;
-
доводить до населення строки трансляції радіо -, телепередач центральних та місцевих ЗМІ з питань правильних дій населення в екстремальних умовах надзвичайних ситуацій мирного часу та безпеки життєдіяльності населення;
-
організує самостійне вивчення правил поведінки та дій населення в умовах надзвичайних ситуацій;
-
забезпечує участь населення у проведенні представницьких заходів територіального органу ДСНС області, району,
-
веде журнал наданих консультацій;
-
дбає про вдосконалення, збереження та ефективне використання навчальної матеріально - технічної бази консультаційного пункту, її готовності до подальшої роботи.
*- для комунального підприємства, обов’язки затверджуються керівником даного підприємства
Начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій,
діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної
роботи та військового обліку Моршинської міської ради П. Д. БУРІЙ
«____» _________ 20___ р.