Міста-побратими
Обрати сторінку

Перелік адміністративних послуг

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                         рішення Моршинської міської ради від

«26» вересня 2013 року № 726,  із змінами

від «12» грудня 2013 року № 775,

від «27» лютого 2014 року № 836,

від «26» червня 2014 року № 910,

від «07» серпня 2014 року № 939

від «06» листопада 2014 року  № 973

від «01» жовтня 2015 року № 1207

від «28» січня 2016 року №74

від «21» квітня 2016 року № 128

від «26» травня 2016 року №149

від «25» серпня 2016 року №209

від «27» вересня 2016 року №223

від «06» липня 2017 року №399

від «29» серпня 2017 року №438 

від «07» лютого 2019 року №780

від “20” червня 2019 року №858

від “02” липня 2020 року №1081

від “10” вересня 2020 року №1119

від “16” січня 2021 року №63

від 09 квітня 2022 року № 385

від “30” серпня 2022 року № 443

від 08 вересня 2022 року № 445

Перелік адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами міської ради, органами державної влади через Центр надання адміністративних послуг Моршинської міської ради

  1. Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету:

1.1. Видача свідоцтва про право власності на житло

1.2.  Рішення про надання грошової допомоги з міського бюджету

1.3. .Видача довідки про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду ;

1.4. Видача дубліката свідоцтва про право власності;

1.5. Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена ;

1.6. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором;

1.7. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, у тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири;

1.8. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа;

1.9. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного;

1.10. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів стосовно укладення договорів щодо іншого цінного майна;

1.11. Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного;

1.12. Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна;

1.13. Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідчення та (або) державній реєстрації, у тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири;

1.14. Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного;

1.15. Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного.

  1. Відділ архітектури та містобудування Моршинської міської ради:

2.1. Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки.

2.2. Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

2.3. Надання та зміна адресної нумерації об’єктам нерухомості.

2.4. Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

2.5. Рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

2.6. Рішення про безоплатну передачу земельної ділянки у власність

2.7. Рішення про передачу земельної ділянки в оренду.

2.8. Рішення про поновлення (продовження) договору оренди землі

2.9. Надання дозволу на встановлення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди.

2.10. Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки шляхом зміни цільового призначення.

2.11.Надання рішення міської ради про згоду на передачу земельної ділянки, яка орендована із земель комунальної власності у суборенду

2.12. Видача довідки про адресний номер.

2.13. Видача довідки про відсутність забудови на земельній ділянці.

2.14. Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки шляхом зміни цільового призначення.

2.15. Рішення про припинення права користування земельною ділянкою.

2.16. Рішення про внесення змін до рішення міської ради з земельних питань.

2.17. Рішення про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою.

2.18. Рішення про внесення змін до договору оренди землі, розірвання.

2.19. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

2.20. Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою

  1. Відділ економіки, курорту та туризму Моршинської міської ради:

3.1 Надання дозволу на порушення об’єкта благоустрою

3.2. Видача ордера на видалення зелених насаджень.

3.3.  Реєстрація  пасіки.

  1. Юридичний відділ Моршинської міської ради:
  2. 1. Видача ордеру на житлове приміщення

4.2. Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

4.3. Надання жилих приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання при міськвиконкомі (у порядку черговості при наявності вільних жилих приміщень)

4.4. Внесення змін в облікову справу громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Моршинської міської ради

4.5. Надання довідки про перебування на квартирному обліку при виконавчому комітеті Моршинської міської ради

4.6. Затвердження рішень адміністрації підприємств, установ та організацій про надання службових жилих приміщень громадянам.

  1. Управління соціально-гуманітарної політики Моршинської міської ради

5.1. Надання допомоги батькам у електронній реєстрації дітей на чергу в ДНЗ (у разі потреби)

  1. Cлужба у справах дітей управління соціально-гуманітарної політики Моршинської міської ради:

6.1. Надання дитині повної цивільної дієздатності

6.2. Надання висновку про визначення місця проживання дитини або участі у вихованні дитини одного із батьків

6.3. Надання висновку про визначення або зміну прізвища, ім’я, по батькові дитини

6.4. Надання висновку про можливість передачі дитини матері, батькові, які повернулися   з місць позбавлення волі

6.5. Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

6.6. Надання дозволу на прийняття в дар майна на ім’я  малолітньої (неповнолітньої) дитини

6.7. Надання дозволу на вчинення правочинів з майном, у якому право власності або право користування має дитина

6.8. Надання подання про призначення опіки над майном

6.9. Надання дозволу на відрахування дитини з навчального закладу

6.10.   Підтвердження місця проживання дитини під час вирішення питання її тимчасового виїзду за межі України

6.11. Контроль за цільовим витрачанням аліментів на дитину

6.12. Встановлення днів та годин зустрічей з дітьми у разі вчинення перешкод того з батьків, з яким проживає дитина

6.13. Прийняття рішення (згоди) про проведення психіатричного огляду або надання психіатричної допомоги особі віком до 14 років у разі незгоди одного з батьків або за відсутності батьків.

  1. Управління праці та соціального захисту населення Моршинської міської ради:

7.1.   Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

7.2. Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб;

7.3. Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг;

63 7.4. Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме;

64  7.5. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня;

65  7.6.Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг;

66  7.7.  Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу;

67  7.8.  Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

68  7.9. Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;

69  7.10.  Призначення державної допомоги при народженні дитини;

70  7.11.  Призначення одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка”;

71  7.12.  Призначення державної допомоги при усиновленні дитини;

72   7.13.  Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

73  7.14.  Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям;

74 7.15. Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність;

75  7.16.  Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;

76  7.17. Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;

77 7.18.  Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю;

78  7.19. Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;

79  7.20.  Призначення державної соціальної допомоги на догляд;

80   7.21. Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі;

81   7.22.  Продовження виплати  тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату;

82  7.23.  Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І або ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;

83  7.24.  Призначення одноразової грошової / матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю;

84  7.25.  Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

85  7.26.   Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;

86  7.27.  Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

87 7.28. Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3; потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2;

88  7.29.  Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам;

89 7.30. Компенсація вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

90   7.31.  Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам;

91 7.32.  Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки;

7.33.  Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку;

7.34.  Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю;

7.35.  Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

7.36.  Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування;

7.37.  Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам;

7.38.  Видача рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію)  осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності”, до реабілітаційної установи;

7.39.  Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем;

7.40.  Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;

7.41.  Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитині з багатодітної сім’ї;

7.42. Продовження терміну дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та  дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням дитиною 14- річного віку.

7.43. Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

7.44. Продовження терміну дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з навчанням.

7.45.  Продовження терміну дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з народженням дитини.

7.46.  Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинкуінтернату

7.47.  Видача посвідчення особам з інвалідністю з дитинства  та дітям з інвалідністю;

7.48.  Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці;

7.49.  Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань;

7.50. Встановлення статусу члена сім’ї загиблої (померлої) особи, яка добровільно забезпечувала проведення антитерористичної операції,  здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській  областях (у тому числі провадили волонтерську діяльність та загинула (пропала безвісти), померла внаслідок поранення , контузії, каліцтва або захворювання;

7.51. Надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни;

7.52. Видача бланка- вкладки до посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни;

7.53. Встановлення статусу учасника війни;

7.54. Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

7.55. Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

7.56. Видача грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги         «пакунок малюка»;

7.57.  Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю;

7.58.  Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та „Про жертви нацистських переслідувань”;

7.59.   Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

7.60.  Забезпечення санаторно- курортними путівками постраждалих учасників Революції Гідності, ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб;

7.61. Забезпечення направлення до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою «Реабілітація дітей з інвалідністю»;

7.62. Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі;

7.63. Виплата одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;

7.64. Видача направлення на отримання послуг із психологічної реабілітації постраждалим учасникам Революції Гідності, ветеранам війни з числа учасників антитерористичної операції/ операції Об’єднаних сил, членам їх сімей  та членам сімей загиблих (померлих) таких осіб;

7.65. Прийняття рішення про виплату грошової компенсації вартості проїзду постраждалих учасників Революції Гідності, ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції/ операції Об’єднаних сил, членів їх сімей  та членів сімей загиблих (померлих) таких осіб до суб’єктів надання послуг для проходження психологічної реабілітації та назад;

7.66. Видача направлення для отримання послуг з соціальної та професійної адаптації;

7.67. Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей –сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам –вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною».

8.Головне територіальне управління юстиції у Львівській обл.

8.1.  Державна реєстрація створення громадського об’єднання.

8.2. Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

8.3. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

8.4. Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання.

8.5.  Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання.

8.6. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання.

8.7. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання.

8.8. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації.

8.9. Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації.

8.10. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.

8.11. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

8.12. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання.

8.13. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

8.14. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

8.15. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

8.16. Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

8.17. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

8.18. Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника.

  1. Стрийський міський відділ Головного управління Державної міграційної служби України у Львівській області

9.1. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994року(у формі книжечки).

9.2. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку: із зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації); отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб — платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням); виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; закінчення строку дії паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання

9.3 Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку: із зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження); виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання; якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток; у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм (за бажанням)

9.4. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм

9.5 Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків

9.6. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку

9.7. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/ викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм

9.8. Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку “

9.9  Оформлення та видача посвідки на тимчасове проживання

9.10 Оформлення та видача у зв’язку із втратою або викраденням посвідки на тимчасове проживання, її обміну.

9.11  Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого

9.12  Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі: зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон; закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон; непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання

9.13 Оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання

9.14 Оформлення та видача посвідки на постійне проживання

  1. 10. Управління державного земельного агенства у Стрийському районі Львівської області.

10.1. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

10.2. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

10.3. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

10.4. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

10.5. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

10.6. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

10.7. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

10.8. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

  • землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
  • обмеження у використанні земель
  • земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації.

167   10.9.Видача довідки про:

1)наявність та розмір земельної частки (паю)

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

168   10.10. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

169   10.11. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

170   10.12. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників.

171   10.13. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

172   10.14. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.

  1. Управління Держпродспоживслужби в Стрийському районі

173   11.1 Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.

174   11.2 Видача ветеринарних документів:

– міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД – ветеринарні свідоцтва форми №1, №2, та №3) – при переміщенні за межі України;

– ветеринарні свідоцтва (для України – форма №1 та №2) – при переміщенні за межі території Автономної республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст;

– ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району.

175   11.3  Видача дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання.

176   11.4 Видача експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.

177  11.5  Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин.

178   11.6  Видача експлуатаційного дозволу на провадження діяльності:

– на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

– на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок., переміксів і кормів

179   11.7. Видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

  1. Моршинський міський сектор Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області

180   12.1. Реєстрація декларації відповідності матеріально – технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

  1. Державний реєстратор Моршинської міської ради

181  13.4.Державна реєстрація права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна):

          13.4.1 – Державна реєстрація права власності на нерухоме майно;

          13.4.2 – Державна реєстрація іншого речового права власності на нерухоме майно ;

          13.4.3 – Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна ;

          13.4.4 – Внесення запису про скасування державної реєстрації прав ;

          13.4.5 – Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб’єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов’язані з проведенням державної реєстрації прав ;

         13.4.6 – Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно ;

         13.4.7 – Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно .

        13.4.8 – Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

13.5 Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

13.6. Державна реєстрації створення юридичної особи (крім громадського формування).

13.7. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

13.8. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).

13.9. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля.

13.10. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

13.11.Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

13.12. Рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)».

13.13.Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням.

13.14. Державна реєстрація прав та їх обтяжень (щодо обтяження речового права).

13.16. Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку”.

13.17. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).

13.18. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування).

13.19. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).

13.20. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування).

13.21. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

13.22. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування).

13.23. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).

13.24. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).

13.25. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

13.26. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування).

13.27. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

13.28. Державна реєстрація фізичної особи підприємцем.

13.29. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

13.30. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи–підприємця.
13.31. Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

13.32. Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника.

  1. Комплексна послуга «є Малятко»
  2. Центр надання адміністративних послуг 

15.1.Реєстрація місця проживання/перебування

15.2.Зняття з реєстрації місця проживання/перебування.

15.3. Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої

15.4. Видача витягу з реєстру територіальної громади

15.5. Видача довідки про склад сім’ї.

  1. Департамент екології та природних ресурсів:

16.1. Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

16.2. Анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

16.3. Видача дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду

16.4. Анулювання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду

16.5. Затвердження паспорта місць видалення відходів

16.6. Затвердження реєстрових карт об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів

  1. Департамент економічної політики

17.1. Державна реєстрація договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора

17.2. Видача дубліката картки реєстрації договору (контракту) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора 2

17.3. Державна реєстрація змін і доповнень до договорів (контрактів) про спільну інвестиційну діяльність за участю іноземного інвестора

  1. Управління молоді та спорту

18.1. Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: “Кандидат у майстри спорту України” та І спортивний розряд

  1. Департамент з питань культури, національностей та релігій

19.1. Реєстрація статуту (положення) релігійної громади

19.2. Реєстрація статуту (положення) релігійної громади у новій редакції

19.3. Державна реєстрація включення відомостей про релігійну громаду, статут якої зареєстровано до 1 січня 2013 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

19.4. Державна реєстрація змін до відомостей про релігійну громаду, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

19.5. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) релігійної громади

19.6. Державна реєстрація припинення релігійної громади в результаті її ліквідації

19.7. Державна реєстрація припинення релігійної громади в результаті її реорганізації

19.8. Державна реєстрація рішення про припинення релігійної громади

19.9. Державна реєстрація створення релігійної громади (у тому числі в результаті злиття, поділу)

19.10. Внесення суб’єкта кінематографії до Державного реєстру виробників, розповсюджувачів і демонстраторів фільмів

  1. Департамент агропромислового розвитку

20.1. Видача кваліфікаційного свідоцтва сільськогосподарського дорадника, сільськогосподарського експерта-дорадника

20.2. Видача сертифіката племінних (генетичних) ресурсів

  1. 21. Юридичне управління апарату облдержадміністрації

21.1. Видача рішення про виділення у встановленому порядку лісових ділянок для довгострокового тимчасового користування лісами

  1. Департамент дорожнього господарства

22.1. Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів

  1. Департамент соціального захисту населення

23.1. Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

23.2. Надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування для підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю

23.3. Проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідної категорії 3

23.4. Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату

23.5. Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій)

  1. Департамент архітектури та розвитку містобудування

24.1. Погодження відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їх власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління 245    24.2. Погодження науково-проектної документації на виконання робіт із консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту та пристосування пам’яток місцевого значення

24.3. Видача дозволу на консервацію, реставрацію, реабілітацію, музеєфікацію, ремонт, пристосування пам’яток місцевого значення.