Міста-побратими
Обрати сторінку

Додаток до протоколу № 1 від 02.02.2022

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник: Моршинська міська рада, код ЄДПРОУ 04372448.

Предмет закупівлі:  код ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Легковий автомобіль RENAULT DUSTER або еквівалент), UA-2022-02-02- 003054-a.

Вид процедури: відкриті торги.

Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене потребою замовника за з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, першочергово для забезпечення надання адміністративних та соціальних послуг на віддалених від адміністративного центру громади робочих місцях, згідно з діючими ринковими цінами отриманими при запиті комерційних пропозицій аналізі ринку в електронній системі закупівель “Prozorro” з урахуванням регіональних цін та  наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 (із змінами), виходячи з фактичних видатків на закупівлю  у 2022 році даного транспортного засобу та забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків протягом бюджетного періоду.

Згідно рішення Моршинської міської ради від 11.12.2018 року № 737 «Про граничні суми  витрат на   придбання  автомобілів, меблів, іншого обладнання  та  устаткування, комп’ютерів  установами та організаціями, які утримуються за рахунок місцевого бюджету встановлено граничну суму витрат на придбання легкових автомобілів в розмірі 600,0 тис.грн.

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель “Prozorro”.

Обґрунтування обсягів закупівлі: обсяги визначено відповідно до потреби, обрахованої Замовником, в межах затвердженого обсягу фінансування згідно рішення Моршинської міської ради від 27.01.2021 № 369.

Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі – 590000,00 грн з ПДВ.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Закупівля автотранспортного засобу з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами замовника з огляду на віддаленість сільських населених пунктів від адміністративного центру громади, географічну специфіку громади, стан дорожнього покриття, помірні експлуатаційні витрати, що доволі важливо при наявному фінансуванні, а також надійність, технологічність, високий рівень безпеки та зважаючи на виділені кошти. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії та ефективності, Замовником прийнято рішення провести закупівлю автотранспортного засобу з певними технічними і якісними характеристиками.

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Кількість – 1 од.

Рік виготовлення –2022 р.

Колір – білий

Термін поставки – включно до 31 березня 2022 року

Кількість місць – 5

Технічні характеристики:

  • тип пального – бензин
  • об’єм двигуна 1598 куб. см.
  • потужність двигуна –115 к.с.
  • привід –передній
  • коробка передач – механічна
  • норма токсичності –Євро 6
  • діаметр розвороту (м):  10,14
  • довжина (мм):  4341
  • висота (мм):  1687
  • споряджена маса (кг):  1254

Перелік встановленого обладнання:

  • Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення)
  • Шторки-подушки безпеки
  • ESC (система курсової стійкості ) + HSA (система допомоги при старті на підйомі)
  • ABS (антиблокувальна система гальм)
  • EBA (с-ма допомоги при екстреному гальмуванні) + EBD (електронна с-ма розподілу гальмівних зусиль)
  • TPMS (система моніторингу тиску в шинах)
  • LED денні ходові вогні
  • Повторювачі сигналів поворотів
  • Датчик світла
  • Ліхтар заднього ходу
  • Додатковий стоп-сигнал у верхній частині дверей багажного відділення
  • Три задніх з’ємних підголівника
  • Передні ремені безпеки, що не регулються за висотою
  • Передні та задні ремені безпеки з піротехнічними преднатягувачами
  • Трьохточечні ремені безпеки для заднього ряду сидінь
  • Датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4x пасажирів
  • Кріплення для дитячих сидінь ISOFIX
  • Сталевий захист картера двигуна
  • Захист від пилу
  • Захист від бруду
  • Антигравійний захист
  • Повнорозмірне запасне колесо
  • Дорожній набір засобів безпеки (сумка-органайзер, аптечка, вогнегасник, знак аварійної зупинки, трос буксирувальний, світловідбиваючий жилет, робочі рукавиці)
  • Індикатор перемикання передач
  • Бортовий комп’ютер
  • Обмежувач швидкості
  • Режим ECO водіння
  • Центральний замок
  • Ключ з дистанційним керуванням
  • Клімат-контроль
  • Повітроводи для заднього ряду сидінь
  • Передні та задні електросклопідйомники
  • Кермова колонка, що регулюється за висотою та глибиною
  • Обігрів заднього скла
  • Камера заднього огляду
  • Тканинна оббивка сидінь
  • 16″ сталеві диски

Додатково:

  • комплект зимових шин та стальні диски;
  • килимки салону та багажника;
  • бризговики;
  • задні підкрилки;
  • відеореєстратор;
  • наявність станції технічного обслуговування  автомобілів у Львівській області;
  • гарантія не менше 3 роки або 100 000 км пробігу.

Загальні вимоги до предмету закупівлі:

  1. Автомобіль, що пропонується учасником, повинен бути новим (таким, що не був у користуванні, тест-драйві), рік випуску має бути не раніше 2022 року. (На підтвердження учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі).
  1. Товар повинен бути вироблений в країні до якої не застосовуються санкції (персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи) відповідно до чинного законодавства України. (Для підтвердження даної інформації учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі з відомостями про країну-виробника товару).
  2. Гарантія на автомобіль повинна становити не менше 3 років або 100 000 км пробігу.( На підтвердження учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі).
  3. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати:

–  підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару з обов’язковим зазначенням запропонованих параметрів автомобіля за формою наведеною вище;

– сертифікат типу транспортних засобів  на продукцію, який виданий уповноваженим органом, оформлений на бланку уповноваженого органу за встановленою ним формою;

– копію сертифікату відповідності завершеного колісного транспортного засобу;

– зображення, запропонованого автомобіля;

-опис та характеристики.

  1. Якщо учасник не є виробником продукції надати документ у складі тендерної пропозиції, який підтверджує стосунки із виробником:

– сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;

або:

– лист виробника про представництво його інтересів учасником;

або:

– договір з виробником (дилерський договір).

Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.

  1. Товар має відповідати вимогам діючих стандартів та відповідних нормативних документів в частині безпеки дорожнього руху, безпеки експлуатації, санітарно-гігієнічних норм та екологічної безпеки.
  2. До автомобіля, що буде постачатись, повинна додаватись супутня документація виробника: посібник по експлуатації, сервісна книжка тощо. Супутня документація повинна бути виконана українською мовою. У разі, якщо оригінал супутньої документації складений іншою мовою , він обов’язково має супроводжуватись автентичним перекладом українською мовою. (На підтвердження учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі).
  3. Гарантійне і післягарантійне обслуговування запропонованого учасником автомобіля повинно здійснюватися фахівцями учасника або за його дорученням. Учасник повинен гарантувати, у разі необхідності, забезпечення запасними частинами на гарантійний термін експлуатації для проведення технічного обслуговування автомобіля. (На підтвердження учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі).
  4. У вартість товару повинні бути включені: доставка товару замовнику, введення в експлуатацію та інструктаж фахівцями учасника правилам експлуатації техніки персоналу замовника. Інструктаж має бути проведено на місці доставки товару (техніки) – за місцезнаходженням Замовника. (На підтвердження учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі).
  5. Учасник повинен надати інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виробництва, транспортування запропонованого товару, у вигляді довідки у довільній формі.

Примітка: у деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу “або еквівалент”.

02.02.2022

___________________________________________________________________________________________________________

Додаток до протоколу № 1 від 19.10.2021

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник: Моршинська міська рада, код ЄДПРОУ 04372448.

Предмет закупівлі:  ДК 012:2015 09120000-6 – Газове паливо (природний газ), ДК 012:2015 09120000-6 – Газове паливо, UA-2021-10-27- 002991-a.

Вид процедури: переговорна процедура (скорочена).

Переговорна процедура, скорочена застосовується на підставі п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Припинення газопостачання в опалювальний сезон може призвести до порушення умов належного функціонування бюджетної установи, виникнення негативних наслідків, які поставлять під загрозу здоров’я працівників та мешканців громади (в т. ч. і недотримання санітарно-гігієнічних норм), також в подальшому призведе до порушення безпечних умов праці працівників. Тим самим буде порушено право, гарантоване Цивільним кодексом України, на охорону життя та здоров’я. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Львівської обласної державної адміністрації щодо розгляду питання стосовно виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років. Протоколом № 26 від 11.10.2021 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій попередньо кваліфікувала ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутність постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021-2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру регіонального рівня, та затвердила експертний висновок про ситуацію, яка склалася на території області у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, яким було визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною. Протоколом засідання №15/09-21 від 12.10.2021р. експертна комісія з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій ухвалено рішення, відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. №368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800 – НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня. Таким чином для забезпечення належного та безперебійного функціонування бюджетної установи, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі (скороченої) на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”.

Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:

ОВрег = V * Цтар,

де: ОВрег очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

Враховуючи підписаний Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладений 30.09.2021 року (далі – Меморандум), та Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 № 1234- р “Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, закупівля природного газу на жовтень 2021-грудень 2022 року для бюджетних установ та організацій здійснюється у Товариства з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» шляхом застосування переговорної процедури (скороченої) згідно погодженого договору постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору за фіксованою ціною 16554,00 грн. за 1000 куб.м з ПДВ, що  визначена з урахуванням тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді.

Обґрунтування обсягів закупівлі: обсяги визначено відповідно до потреби, обрахованої Замовником відповідно до аналізу середньодобового (місячного, річного) споживання в розрахунку на 15 календарних місяців згідно Меморандуму.

Обсяг закупівлі – 40 000 куб.м., в тому числі на 2021 рік – 7 600 куб.м. в межах затвердженого обсягу фінансування.

Термін постачання — з дати укладання договору по 31.12.2022 року.

Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі – 662160,00 грн з ПДВ. (40 тис. куб.м * 16554 грн = 662160,0 грн)

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Умови постачання товару повинні відповідати наступним нормативно – правовим актам: «Правилами постачання природного газу», затвердженими Постановою НКРЕКП від 30.09.2016 № 2496, «Кодексом газорозподільних систем», затвердженим Постановою НКРЕКП від 30.09.2016 № 2494, «Кодексом газотранспортної системи», затвердженим Постановою НКРЕКП від 30.09.2016 № 2493, іншими нормативно-правовими документами, прийнятими на виконання Закону України «Про ринок природного газу».

Технічні та якісні характеристики

Природний газ (природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ) – корисна копалина, яка є сумішшю вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 мм ртутного стовпа і температура – 20° C) і є товарною продукцією.

Якість природного газу, який постачається повинен відповідати вимогам ГОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення Технічні умови».

Постачальник повинен забезпечити поставку природного газу до газорозподільної системи Оператора ГРМ, технічні та якісні характеристики якого відповідають нормам діючого на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.

27.10.2021

Додаток до протоколу № 1 від 19.10.2021 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник: Моршинська міська рада, код ЄДПРОУ 04372448.

Предмет закупівлі:  Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків з влаштуванням штучного покриття по вул. Івана Франка в м.Моршині Львівської області, ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, UA-2021-10-19-002505-b.

Вид процедури: відкриті торги

Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі –                       10 111 551,60 грн з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.

Строк та обсяги закупівлі визначені на основі поданої заявки на фінансування за рахунок коштів державного бюджету у 2022 році, відповідно до Порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України “Деякі питання Державного фонду регіонального розвитку” від 18.03.2015 № 196 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 5.04.2021 № 299).

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої ТзОВ «Макро-будомат» кошторисної документації, затвердженої рішенням виконавчого комітету Моршинської міської ради від 30.06.2021 № 94, експертний звіт ТзОВ «Перша Приватна Експертиза» від 30.08.2021 р. № 1940/06/21.

Технічне завдання на закупівлю робіт:

«Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків з влаштуванням штучного покриття по вул. Івана Франка в м.Моршині Львівської області» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)

У разі, якщо нижче по тексту технічного завдання міститься посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва- читати  “або еквівалент”.

В ціну тендерної пропозиції необхідно включити вартість всіх будівельних матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, які необхідні для виконання наступних робіт:

п/п

 

Найменування робіт та витрат

Одиниця

виміру

  Кількість Примітка
1 2 3 4 5
Локальнийкошторис 2-1-1 на ремонт покриття

спортивнихмайданчиків

Роздiл 1. Поліуретановепокриття – S = 1174 м2
1 Улаштування дорожніх корит коритного профілю з

застосуванням екскаваторів, глибина корита до 500 мм

  м2 1174
2 Перевезення грунту до 10 км   т 751
3 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів

основи з піску

  м3 117,4
4 Улаштування одношарових основ товщиною 15 см iз

щебенюфракцiї 5-20, 20-40 мм з межею мiцностi на

стиск до 68,6 МПа [700 кг/см2]

  м2 1174
5 Улаштування підстильного шару бетонного   м3 117,4
6 Укладання металевої сiтки в бетонне покриття   м2 1174
7 Улаштування гумового покриття наливного з

поліуретановим компонентом, типу Alsatan – 13

  м2 1174
8 Розмiтка полів та доріжок суцiльноюлiнiєю шириною 0,1

м

  км лінії 0,88
9 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу   м 180
Роздiл 2. Замощення ФЕМ    S= 218+22 м2
10 Улаштування дорожніх корит напівкоритного профілю з

застосуванням автогрейдерів, глибина корита до 250 мм

  м2 240
11 Перевезення грунту до 10 км   т 154
12 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів

основи з піску

  м3 24
13 Улаштування одношарових основ товщиною 15 см iз

щебенюфракцiї 10-20, 20-40 мм з межею мiцностi на

стиск понад 98,1 МПа [1000 кг/см2]

  м2 240
14 На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або

виключати до норм 18-23-1, 18-23-2, 18-23-3

  м2 240
15 Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних

елементів мощення [ФЭМ]

  м2 218
16 Улаштування покриттiв сходів з дрiбнорозмiрних

фiгурнихелементiв мощення [ФЭМ]

  м2 22
17 Установлення бетонних поребрикiв на бетонну основу

(на сходах)

  м 60
Роздiл 3. Футбольне поле  S = 1861 м2
18 Демонтаж покриття поля зі штучної трави (висотою 50

мм)

  м2 1861
19 Улаштування верхнього шару двошарових основ

товщиною 15 см iзщебенюфракцiй 20-40 мм з межею

мiцностi на стиск до 68,6 МПа [700 кг/см2]

  м2 1861
20 На кожний 1 см змiни товщини шару додавати до норм

18-23-11

  м2 -1861

 

 

 

19.10.2021

 

Додаток до протоколу № 1 від 06.08.2021

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник: Моршинська міська рада, код ЄДПРОУ 04372448.

Предмет закупівлі:  Обладнання робочої станції для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання, ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), UA-2021-08-06-002614-b.

Вид процедури: відкриті торги

Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі – 350000,00 грн з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, відповідно до розподілу коштів у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 619-р.

При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель “Prozorro”.

Обґрунтування обсягів закупівлі: обсяги визначено відповідно до потреби, обрахованої Замовником, в межах затвердженого обсягу фінансування.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Загальні вимоги до обладнання робочої станції (РС):

  1. Обладнання РС повинно бути новим.
  2. Гарантійний строк на обладнання РС повинен становити не менше гарантійного строку, визначеного виробником обладнання, але не менше ніж 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної).
  3. В комплекті з обладнанням РС замовнику повинні передаватись: інструкції з експлуатування обладнання від їх виробників (за наявності); гарантійні документи (обов’язково).
  4. Транспортування та монтаж обладнання РС, інші пов’язані з цим витрати (пакування, необхідні витратні матеріали, додаткові інструменти та приладдя тощо) повинні забезпечуватись за рахунок переможця торгів.

 

1.1.        Призначення РС РС призначена для автоматизації діяльності посадових осіб для виконання державних функцій щодо надання послуг з оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних (параметрів) особи, а також реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства.

РС забезпечує роботу посадових осіб в інтерфейсі web-сервісу під час виконання встановлених процедур та операцій з оформлення та видачі паспортних документів, у тому числі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки за умови встановлення відповідного спеціалізованого програмного забезпечення

1.2.        Склад РС РС представляє програмно-технічний комплекс на базі персонального комп’ютера з загальним та спеціалізованим програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів.

До складу РС входять апаратні та програмні компоненти.

Спеціалізоване програмне забезпечення як програмна компонента РС не входить до складу предмета закупівлі

1.3.        Склад апаратних компонентів РС До складу РС входять наступні апаратні компоненти:

–       персональний комп’ютер: материнська плата, процесор, оперативна пам’ять, жорсткий диск, відеоадаптер;

–       2 LЕD монітори (для оператора та клієнта);

–       клавіатура та маніпулятор типу “миша”;

–       блок безперебійного живлення;

–       концентратор USB з подовжувачем USB;

–       цифрова фотокамера з об’єктивом та фотоаксесуарами;

–       зчитувач відбитків пальців;

–       планшет для підпису;

–       повносторінковий зчитувач документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт;

–       багатофункціональний пристрій А4 або окремі принтер та сканер з додатковим картриджем;

–       цифрова клавіатура для введення ПІН‑кодів;

–       мережевий фільтр, 5 розеток або більше, довжина кабелю не менша ніж 0,5 м, адаптований для підключення до блоку безперебійного живлення;

–       мережевий фільтр, 3 розетки або більше, довжина кабелю не менша ніж 3,0 м

1.3.1.        Вимоги до персональ-ного комп’ютеру РС Процесор: кількість ядр не менше ніж 2.

Частота процесору: не нижча ніж 3,6 ГГц.

Чипсет материнської плати: не гірший за Intel H110 або аналог.

Оперативна пам’ять: не гірша за DDR4-2400, 8 Гб.

Жорсткий диск: не менше ніж 500 Гб.

Графічний відеоадаптер: з можливістю підключення 2 моніторів або аналог.

Корпус та блок живлення: АТХ, потужність не менша ніж 500 Вт або аналоги.

Пристрої вводу-виводу: повнорозмірна клавіатура та миша з інтерфейсом PS/2 або USB

1.3.2.        Вимоги до монітора PC оператора Діагональ: не менша ніж 23,8″.

Тип матриці: не гірший за IPS.

Час відгуку: не більше ніж 5 мс.

Кут огляду (гориз./вертик.): 1780/1780.

Макс. роздільна здатність: не нижча ніж 1920 dpi x 1080 dpi.

Інтерфейс: D-Sub.

Яскравість: не нижча ніж 200 кд/м2.

Контрастність реальна / динамічна: не нижча ніж 600:1 / 5000 000:1.

Споживана потужність: не більша ніж 25 Вт

1.3.3.        Вимоги до монітора PC клієнта Діагональ: не менша ніж 23,8″.

Тип матриці: не гірший за IPS.

Час відгуку: не більше ніж 5 мс.

Кут огляду (гориз./вертик.): 1780/1780.

Макс. роздільна здатність: не нижча ніж 1920 dpi x 1080 dpi.

Інтерфейс: D-Sub; DVI.

Яскравість: не нижча ніж 200 кд/м2.

Контрастність реальна / динамічна: не нижча ніж 600:1 / 5000 000:1.

Споживана потужність: не більша ніж 25 Вт.

Кабель: DVI, довжина не менша ніж 1,8 м

1.3.4.        Вимоги до джерела безперебій-ного живлення PC Топологія: Line-interactive.

Тип синусоїди при роботі від батареї: апроксимована синусоїда.

Потужність повна: не менша ніж 1000 ВА.

Потужність активна: 500 Вт.

Час переключення на батарейне живлення: 5 мсек

1.3.5.        Вимоги до концентра-тора USB PC Інтерфейс: USB 2.0.

Кількість портів: не менше ніж 7.

Живлення: мережеве, 220 В.

Подовжувач: USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0 м

1.3.6.        Вимоги до цифрової фотокамери з об’єктивом та фотоаксесуа-рів РС Технічні вимоги до фотокамери:

–       роздільна здатність знімків: не менша ніж 12 млн пікселів;

–       сумісність з об’єктивами: EF, EF-S та 18-55;

–       сумісність з Саnon EDSDK версії 3.6.1 або вище;

–       підтримка: JPEG, RAW;

–       серійна зйомка: JPEG – 3 кадри/с, RAW – 2 кадри/с;

–       карти пам’яті: SD/SDHC;

–       живлення: мережеве, 220 В.

Перелік необхідних фотоаксесуарів:

–       штатив для фотокамери;

–       штатив для спалаху;

–       спалах для фотокамери – 4 шт.;

–       тримач (патрон) для спалаху – 2 шт.;

–       кріплення для спалаху;

–       комплект синхронізаторів з радіомодулем для спалаху (трансмітер, 2 ресивери);

–       парасоля для спалаху, діаметр 84 см;

–       фон тканинний (білий/сріблястий), розмір не меншій ніж 1,2 м х 1,0 м;

–       акумулятор типу ААА, ємність не менша ніж 1000 мAг – 8 шт.;

–       зарядний пристрій для акумуляторів типу ААА з можливістю заряджати одночасно 4 акумулятори;

–       подовжувач USB 2.0, довжина не менша ніж 1,0 м

1.3.7.        Вимоги до зчитувача відбитків пальців РС Можливості:

–       підключення до базового комп’ютера;

–       зняття відбитків для кожного пальця окремо;

–       наявність технології ідентифікації живої тканини та штучних відбитків;

–       оптична схема повинна дозволяти отримувати відбитки високої якості, навіть з вологих пальців.

Технічні вимоги:

–       роздільна здатність зображень: 500 пікселів на дюйм;

–       відповідність за якістю специфікації FBI;

–       динамічний діапазон більше ніж 8 біт, глибина градацій сірого більше ніж 256;

–       якість зображень відповідно до стандартів: CE, BSI-TR 03104, FBI PIV;

–       сумісність з Dermalog Fingerprint Scanner SDK версії 1.0.7 або вище;

–       інтерфейс: USB 2.0

1.3.8.        Вимоги до планшета для підпису PC Тип дисплею:  Кольоровий TFT з підсвічуванням.

Роздільна здатність зображень: 800 x 480 px.

Сенсор: Технологія електромагнітного резонансу (ЕМР)

Діагональ дисплею: не меньше ніж 5 ”

Видима зона: не меньше 108 x 64,8 мм

Сумісність з   Signotec HID  SDK Windows версії 1.2.0 або вище.

Інтерфейс:  USB-HID Full-Speed

Живлення: USB

1.3.9.        Вимоги до повно-сторінкового зчитувача документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт PC Можливості:

–       підключення до базового комп’ютера;

–       сканування оптичної інформації;

–       зчитування інформації з MRZ зони;

–       зчитування інформації безконтактного чіпа.

Технічні вимоги:

–       роздільна здатність зображень: 500 пікселів на дюйм;

–       OCR MRZ зчитувач: ICAO 9303;

–       безконтактний зчитувач: ISO 14443;

–       стандарти: ICAO, IAS, ISO 14443, pc/sc, fips;

–       сумісність з Dermalog Passport Reader SDK версії 2.1.5 або вище;

–       швидкість обміну даними: до 848 Кбіт/с;

–       інтерфейс: USB 2.0 (швидкість 12 Мб/с)

1.3.10.    Вимоги до багатофунк-ціонального пристрою PC (або окремих принтеру та сканеру) Принтер:

–       формат друку: А4;

–       якість друку: 600 x 600 точок на дюйм;

–       швидкість друку: до 20 стр/хв;

–       інтерфейс: USB 2.0.

Сканер:

–       формат сканування: A4;

–       тип сканеру: планшетний;

–       оптичний дозвіл сканування: до 600 x 600 точок на дюйм;

–       глибина кольору сканування: 24 біт;

–       швидкість сканування: монохромне – до 20 стр/хв.;

–       інтерфейс: USB 2.0.

Копіp:

–       формат копіювання: A4;

–       оптичний дозвіл копіювання: 600 x 600 точок на дюйм;

–       швидкість копіювання: до 20 стр/хв.;

–       інтерфейс: USB 2.0.

Підтримувані операційні системи: Windows 10.

Кабель: USB для багатофункціонального пристрою (або принтеру), довжина не менша ніж 3,0 м.

Додатковий картридж: для багатофункціонального пристрою (або окремого принтеру) – 3 шт.

1.3.11.    Вимоги до цифрової клавіатури для введення ПІН-кодів PC Цифрова клавіатура для введення ПІН‑кодів.

Вигляд: плоска цифрова клавіатура.

Тип: мембранна.

Кількість клавіш: 19 клавіш, в т.ч. клавіша Backspace.

Порт інтерфейсу: USB (NumPad).

Підключення: Plug&Play.

Підтримка: Windows 10

1.4.        Вимоги до програмних компонентів РС Програмне забезпечення (ПЗ) РС:

–       операційна система: Microsoft Windows 10 Professional 64 Bit Ukrainian ;

–       антивірусне ПЗ: ESET Endpoint Security

1.5.        Вимоги до захищеного носія інформації (електронного ключа зберігання даних) РС Захищений носій інформації (електронний ключ зберігання даних) – 2 шт.

Можливості:

–       підключення до базового комп’ютера;

–       зберігання даних користувача з захистом від несанкціонованого доступу в зашифрованому вигляді;

–       підтримка двох типів дискових масивів – відкритий та захищений, загальним обсягом не менше ніж 8 Гбайт.

Технічні вимоги:

–       генерація і зберігання ключової інформації згідно з ДСТУ 4145-2002 (довжина ключа 163 – 431 біт) і RSA (довжина ключа 512 – 2048 біт);

–       шифрування/розшифрування електронних документів відповідно до ДСТУ, ГОСТ 28147: 2009, DES, 3-DES, AES;

–       формування і перевірка КЕП/ЕЦП згідно з ДСТУ 4145-2002 (довжина ключа 163 – 431 біт) і RSA (довжина ключа 512 – 2048 біт);

–       обчислення хеш-функцій відповідно до ГОСТ 34.311-95, MD5, SHA;

–       реалізація схеми автентифікації згідно з ISO 9798-3;

–       обсяг пам’яті не менше ніж 32 Кбайт;

–       обсяг флеш пам’яті: не менше ніж 8 Гбайт;

–       швидкість зчитування/запису даних на відкритому диску, не менше ніж 5 Мбайт/с;

–       інтерфейс USB 2.0;

–       підтримка стандартів Windows PC/SC; Microsoft CCID; USB Mass Storage;

–       підтримка операційної системи сімейства Windows (версії операційної системи, що постачається)

1.6.        Вимоги до надання послуг до РС РС повинна постачатись з наданням наступних послуг щодо:

–       транспортування обладнання (апаратних компонентів), ПЗ (програмних компонентів), засобів захисту інформації (захищеного носія інформації);

–       монтажу обладнання (апаратних компонентів) на об’єкті замовника;

–       налаштування ПЗ (програмних компонентів)

Примітка. Таблиця містить назви конкретних стандартів (в тому числі ДСТУ, ГОСТ), SDK окремих апаратних компонентів РС, що зумовлено відповідним встановлюваним спеціалізованим програмним забезпеченням, яке забезпечує діяльності посадових осіб для виконання державних функцій щодо надання послуг з оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних (параметрів) особи, а також реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства. З метою забезпечення підтримки цим спеціалізованим програмним забезпеченням обладнання, що пропонуватиметься учасником, вираз “або еквівалент” до зазначених назв конкретних стандартів, SDK не застосовується.

 

06.08.2021