Міста-побратими
Обрати сторінку

Положення про центр надання адміністративних послуг

                                                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                       рішенням Моршинської міської ради
                                                                                           від 08.08.2013р. № 699,
                                                                                                             зі змінами від 26.09.2013 р.,
                                                                                                             зі змінами від 13.08.2015 р.,
                                                                                                             зі змінами від 28.01.2016 р.

                                                                                                             зі змінами від 16.01.2021 р.

                                                                                                              зі змінами від 09.04.2022р.

 

ПОЛОЖЕННЯ про Центр надання адміністративних послуг Моршинської міської ради

  1. Загальні положення

1.1 Центр надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) є виконавчим органом  Моршинської міської ради, в якому надаються адміністративні послуги суб’єктам звернень через адміністраторів шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.1 Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації відділу приймається міською радою.

3.1 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про адміністративні послуги”, “Про звернення громадян”, “Про захист персональних даних”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

  1. Завдання і функції

2.1. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері надання адміністративних послуг та забезпечення організації надання адміністративних послуг;

2.2. організовує надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань;

2.3.  забезпечує спрощення процедури отримання адміністративних послуг;

2.4. надає вичерпну інформацію щодо необхідного переліку документів для отримання адміністративних послуг;

2.5. забезпечує інформування суб’єктів звернення про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

2.6. проводить моніторинг якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України “Про адміністративні послуги”, визначає та вживає заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднює інформацію про результати моніторингу та вжиті заходи;

2.7. забезпечує процес автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу;

2.10.  здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.

  1. Структура ЦНАПу

3.1. Структура ЦНАПу затверджуються рішенням міської ради.

3.2. ЦНАП утворюється з посадових осіб місцевого самоврядування: начальника відділу, адміністраторів, державних реєстраторів та спеціалістів І категорії.

3.3. Начальник ЦНАПу, адміністратори, державні реєстратори та інші працівники призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою відповідно до чинного законодавства.

3.4. Посадові інструкції затверджуються міським головою відповідно до розподілу обов’язків.

3.5. Начальник ЦНАПу, адміністратори, державні реєстратори здійснюють функції адміністратора.

3.6. ЦНАП  повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.

3.7. За рішенням Моршинської міської ради, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).

Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.

  1. Організація роботи

4.1. ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг адміністраторами, у тому числі шляхом їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

4.2.  На підставі узгоджених рішень  Моршинської міської ради та суб’єкта надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через центр посадовими особами такого суб’єкта. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у ЦНАПі  адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обґрунтування їх прийняття.

4.3.Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у ЦНАПі  встановлених  Моршинською міською радою.

4.4.У ЦНАПі, за рішенням Моршинської міської ради, може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо), а також надання суб’єктам звернення можливості самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання ними місць для самообслуговування.

4.5. За рішенням Моршинської міської ради окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, може здійснювати староста.

4.6. Начальник ЦНАП  відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:

1) здійснює керівництво роботою ЦНАП, несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;

2) організовує діяльність ЦНАП, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи ЦНАПу;

3) координує діяльність посадових осіб ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4) організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5) сприяє створенню належних умов праці у ЦНАП, вносить пропозиції міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення ЦНАП;

6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

7) забезпечує визначення потреб у навчанні та навчання, у тому числі з використанням Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), адміністраторів, старост та інших осіб, на яких покладається виконання завдань адміністратора, зокрема до початку виконання (у тому числі тимчасово) посадових обов’язків адміністратора або після перерви у роботі понад три місяці, у разі зміни порядку надання послуг, запровадження надання нових послуг;

9)  виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про ЦНАП;

4.7. Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру або порядкового номера печатки (штампа) та найменування центру.

4.8. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

3)складення у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;

4) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

5) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

6) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

7) надання адміністративних послуг за рішенням Моршинської міської ради, а також в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;

8) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

9)  розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.

10) консультування суб’єктів звернення щодо отримання ними адміністративних послуг, що надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання місць для самообслуговування;

4.9. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

3) інформувати начальника відділу та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед начальником  щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи ЦНАПу.

4.10.  З метою створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень  на території Моршинської міської територальної громади можуть бути утворені віддалені робочі місця адміністраторів, які забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до Переліку визначеного рішенням міської ради.

4.11. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП і становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день.  При цьому прийом суб’єктів звернень у ЦНАПі здійснюється без перерви на обід та не менше одного дня на тиждень до 20-ї години. Прийом суб’єктів звернень ЦНАП здійснюється щопонеділка, щосереди, щочетверга, щоп’ятниці з 9 до 17 години, вівторок з 9 до 20 години, субота з 9 до 16 години.

4.12. Місцезнаходження ЦНАП: 82482, місто Моршин, вулиця Привокзальна, 63.

Місце знаходження віддалених робочих місць ЦНАП:

– в селі Долішнє  в приміщенні, розташованому за адресою: провулок Багнянський, 2;

–  в селі Станків в приміщенні, розташованому за адресою: вулиця Січових Стрільців,21;

–  в селі Лисовичі в приміщенні, розташованому за адресою: вулиця Шкільна, 15;

– в селі Воля- Задеревацька в приміщенні, розташованому за адресою: вулиця             Івана Франка, 51.

4.13. У територіальних підрозділах центру та у віддалених (у тому числі пересувних) робочих місцях адміністраторів центру час прийому суб’єктів звернень визначається  Моршинською міською радою.

  1. Відповідальність

6.1. Посадові особи відділу несуть:

1) персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ними своїх повноважень;

2)дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відпові- дальність за порушення законодавства у сфері надання адміністративних послуг у встановленому законом порядку;

3) персональну відповідальність за збереження інформації про персональні дані.

Секретар ради                                                                           Микола  ВОЄВОДА