Міста-побратими
Обрати сторінку

Моршинська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат управління праці та соціального захисту населення Моршинської міської ради.

Вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;

  • вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

  • досконале володіння державною мовою, знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів;

  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності не менше 2 років

Особи, які бажають взяти учать у конкурсі, подають до конкурсної комісії наступні документи:

  • заяву про участь у конкурсі;

  • заповнену особову картку (форму П- 2ДС) з відповідними додатками;

  • дві фотокартки;

  • копію документів про освіту;

  • декларацію осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агенства з питань запобігання корупції (НАЗК);

  • копія паспорта громадянина України;

  • копія військового квитка (для військовозобовязаних)

Документи слід подавати не пізніше ніж за 30 днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу у пресі до конкурсної комісії міської ради за адресою: 82482, м.Моршин вул. І.Франка, 15, тел. 6-02-02