Міста-побратими
Обрати сторінку

ДНЗ № 2 ” Сонечко” розпочав свою діяльність у 1968р. Засновник – Моршинська геологічна партія Львівської експедиції. В 1990 році переданий на баланс Моршинської міської ради .

Для забезпечення успішного освітньо-виховного процесу функціонують: кабінет вчителя – логопеда; кабінет практичного психолога. Діють гуртки занглійської мови та хореографії Для проведення навчальних, фізкультурно-оздоровчих, профілактичних, реабілітаційних заходів в нашому закладі діє спортивна зала.

На даний час в ДНЗ функціонує 5 груп, з них: група раннього віку, молодша садкова група, середня садкова, старша садкова, старша садкова логопедична група .

Приміщення типове, всі групи відповідають санітарно – гігієнічним нормам. Ясельна і молодша групи мають окремий вхід. Для кожної групи є спальня, групова кімнати, роздягальні.

Керівник дошкільного навчального закладу: Міхно Галина Євстахівна.

Вихователь- методист: Мацигін Євгенія Ярославівна

Наша адреса: вул.Д.Галицького,13. м.Моршин, Львівської області.

тел.(03260) 6-20-72; (03260) 6-21-09

Дані про педагогічних працівників

Електронна реєстрація в заклади дошкільної освіти

Предмет закупівлі "яловичина"

                                                             Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

його очікуваної   вартості та / або розміру бюджетного призначення

в межах закупівлі

Додаток до протоколу № 15 від 31.01.2023р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник : Заклад дошкільної освіти  (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради .

ЄДРПОУ 23952157

 

Предмет закупівлі: Мясо ( Яловичина 1 сорт, філе куряче охолоджене,свинина охолоджена ( задній окіст (шинка), за ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо.

 

Ідентифікатор закупівлі – UA-2023-01-31-004372-a 

Вид процедури: відкриті торги ( з особливостями).

Очікувана вартість предмета закупівлі становить –530 000,00 грн. з ПДВ

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо передумов здійснення закупівель» № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на М’ясо( Яловичина 1 сорт, філе куряче охолоджене,свинина охолоджена ( задній окіст (шинка),  , актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

 

Очікувана вартість предмета закупівліМ’ясо ( Яловичина 1 сорт, філе куряче охолоджене,свинина охолоджена ( задній окіст (шинка), за ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо

530 000,00 грн. з ПДВ

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання «Мясо ( Яловичина 1 сорт, філе куряче охолоджене,свинина охолоджена ( задній окіст (шинка)», за ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо

у  ЗДО  «Сонечко» ММР.

Обґрунтування обсягів закупівлі: Обсяги закупівлі визначено на підставі фактичного споживання овочів та фруктів за 2022 рік  з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації  харчування у закладах освiти та дитячих закладах оздоровлення  та відпочинку» , відповідно до фактичної  кількості дітей  у ЗДО ,  враховуючи кількість навчальних днів згідно з граничними нормами коштів для харчування дітей у  дошкільному навчальному закладі та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2023 рік, потреба в  М’ясі ( Яловичина 1 сорт, філе куряче охолоджене,свинина охолоджена ( задній окіст (шинка) становить:

  • Свинина охолоджена (задній окіст ( шинка)- 800 кг;

     –    Яловичина охолоджена 1 сорт- 300 кг;

     –   Філе куряче охолоджене –  2500 кг

Всього – 3600 кг

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: у  ЗДО «Сонечко» ММР, Постачальник повинен поставити Замовнику товари відповідно до вимог технічної специфікації, якість яких відповідає сертифікатам і при необхідності протоколам аналізів регіональної лабораторії, або іншим документам, що підтверджують якість та які зберігаються у Постачальника. Товар відвантажують згідно дислокації Замовника з додержанням норм санітарного законодавства і термінів зберігання. Постачальник гарантує якість товарів сертифікатами і при необхідності протоколами аналізів регіональної лабораторії, які зберігаються у Постачальника.  Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України, а також  іншим нормативно – правовим актам .

Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок,  тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2023 рік, та відмітку про проходження санітарної обробки.

 

       31 січня 2023 р.

 

                           Уповноважена особа                                                Маріна КОЗАК

 

 

Предмет закупівлі "сирні продукти".

                                                             Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

його очікуваної   вартості та / або розміру бюджетного призначення

в межах закупівлі

Додаток до протоколу № 13 від 30.01.2023р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник : Заклад дошкільної освіти  (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради .

ЄДРПОУ :23952157

 

Предмет закупівлі: Сир твердий та сир кисломолочний

за кодом ДК 021:2015:15540000-5  Сирні продукти

 

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-30-015092-a 

Вид процедури: відкриті торги ( з особливостями).

Очікувана вартість предмета закупівлі становить  – 207 000,00 грн. з ПДВ

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо передумов здійснення закупівель» № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на Сир твердий та сир кисломолочний,  , актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі Сир твердий та сир кисломолочний за кодом ДК 021:2015:15540000-5  Сирні продукти,  на суму 207 000,00 грн. з ПДВ.

  Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання «Сир твердий та сир кисломолочний за кодом ДК 021:2015:15540000-5 – Сирні продукти» у  ЗДО  «Сонечко» ММР.

Обґрунтування обсягів закупівлі: Обсяги закупівлі визначено на підставі фактичного споживання овочів та фруктів за 2022 рік  з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації  харчування у закладах освiти та дитячих закладах оздоровлення  та відпочинку» , відповідно до фактичної  кількості дітей  у ЗДО ,  враховуючи кількість навчальних днів згідно з граничними нормами коштів для харчування дітей у  дошкільному навчальному закладі та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2023 рік, потреба в Сир твердий та сир кисломолочний становить:

  • Сир твердий – 200 кг;

     –    Сир кисломолочний -1500  кг;

Всього – 1700 кг

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: у  ЗДО «Сонечко» ММР, Постачальник повинен поставити Замовнику товари відповідно до вимог технічної специфікації, якість яких відповідає сертифікатам і при необхідності протоколам аналізів регіональної лабораторії, або іншим документам, що підтверджують якість та які зберігаються у Постачальника. Товар відвантажують згідно дислокації Замовника з додержанням норм санітарного законодавства і термінів зберігання. Постачальник гарантує якість товарів сертифікатами і при необхідності протоколами аналізів регіональної лабораторії, які зберігаються у Постачальника.  Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України, а також  іншим нормативно – правовим актам .

Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок,  тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2023 рік, та відмітку про проходження санітарної обробки.

 

       30 січня 2023 р.

 

                           Уповноважена особа                                                Маріна КОЗАК

 

 

Предмет закупівлі "риба сухої заморозки".

                                                             Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

його очікуваної   вартості та / або розміру бюджетного призначення

в межах закупівлі

Додаток до протоколу № 11 від 30.01.2023р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник : Заклад дошкільної освіти  (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради .

ЄДРПОУ :23952157

 

Предмет закупівлі: Риба Хек сухої заморозки

за кодом ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

 

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-30-012902-a 

Вид процедури: відкриті торги ( з особливостями).

Очікувана вартість предмета закупівлі становить  – 145 000,00 грн. з ПДВ

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо передумов здійснення закупівель» № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на Рибу  Хек сухої заморозки,  , актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі Риба Хек сухої заморозки

за кодом ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

  на суму 145 000,00 грн. з ПДВ.

 Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання» Риба Хек сухої заморозки за кодом ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» у  ЗДО  «Сонечко» ММР.

Обґрунтування обсягів закупівлі: Обсяги закупівлі визначено на підставі фактичного споживання овочів та фруктів за 2022 рік  з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації  харчування у закладах освiти та дитячих закладах оздоровлення  та відпочинку» , відповідно до фактичної  кількості дітей  у ЗДО ,  враховуючи кількість навчальних днів згідно з граничними нормами коштів для харчування дітей у  дошкільному навчальному закладі та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2023 рік, потреба в товарі Риба Хек сухої заморозки становить:  

Всього – 1000 кг

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: у  ЗДО «Сонечко» ММР, Постачальник повинен поставити Замовнику товари відповідно до вимог технічної специфікації, якість яких відповідає сертифікатам і при необхідності протоколам аналізів регіональної лабораторії, або іншим документам, що підтверджують якість та які зберігаються у Постачальника. Товар відвантажують згідно дислокації Замовника з додержанням норм санітарного законодавства і термінів зберігання. Постачальник гарантує якість товарів сертифікатами і при необхідності протоколами аналізів регіональної лабораторії, які зберігаються у Постачальника.  Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України, а також  іншим нормативно – правовим актам .

Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок,  тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2023 рік, та відмітку про проходження санітарної обробки.

 

       30 січня 2023 р.

 

                           Уповноважена особа                                           Маріна КОЗАК

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості.

Додаток до протоколу № 2 від 18.01.2021

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник – ДНЗ №2 «Сонечко» м.Моршина, код ЄДПРОУ 23952157.

Предмет закупівлі: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії в гарячій воді),  ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. (UA-2021-01-18-000845-с).

Вид процедури: переговорна процедура (скорочена).

Відповідно  до Абзацу 3 п.2 ч.2 статті 40 ЗУ “Про публічні закупівлі” Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо послуги можуть бути надані виключно певним субєктом господарювання у звязку з відсутністю конкуренції з технічних причин; відповідно до ч.1 ст.5 Закону України “Про природні монополії” транспортування теплової енергії належить до сфери діяльності суб’єктів природніх монополій. Згідно п.7 Порядку “Складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій” затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012року №874-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2012 року за №2119/22431 Антимонопольний комітет України та його територіальні відділення складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій. Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua). Відповідно до п. 89 (стор.330) Зведеного Переліку суб’єктів природних монополій станом 30.12.2020р. КП “Моршинтеплоенерго” відноситься до суб’єктів природних монополій Львівської області, тобто є єдиним підприємством, яке надає послуги з транспортування теплової енергії на території.

Очікувана вартість предмета закупівлі становить –350 228,43 грн. з ПДВ

( 120,5 Гкал*2906,46 грн =350 228,43 грн.)

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»

Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:

ОВрег = V * Цтар,

де: ОВрег очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

Очікувана вартість предмета закупівлі Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії в гарячій воді) , згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція становить 350 228,43грн. з ПДВ.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання пари, гарячої води та пов’язаної  продукції (постачання теплової енергії в гарячій воді) здійснюється для опалення та забезпечення температурного режиму в період опалювального сезону приміщень Корпусу №2 ДНЗ №2 «Сонечко» по вул. Л. Українки,34.

Обґрунтування обсягів закупівлі: відповідно фактичного обсягу витрат Пари, гарячої води та пов’язаної продукції ( постачання теплової енергії в гарячій воді) за 2020 рік та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2021 рік, потреба в Парі, гарячій воді та пов’язаній продукції складає( постачання теплової енергії в гарячій воді): − 120,5 Гкал

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: відповідно до встановленого  виду системи опалення яке під’єднане до КП «Моршинтеплоенерго» опалення та забезпечення температурного режиму приміщень Корпусу №2 ДНЗ №2 «Сонечко» по вул. Л. Українки,34 здійснюється за допомогою  пари, гарячої води та пов’язаної продукції( постачання теплової енергії в гарячій воді) в період опалювального сезону.

18.01.2021р.

Додаток до протоколу № 50/1 від 26.10.2021

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник – ДНЗ №2 «Сонечко» м.Моршина, код ЄДПРОУ 23952157.

Предмет закупівлі:Газове паливо (Природний газ)ДК 021:2015: 0912000-6 – Газове паливо (Природний газ)- UA-2021-10-27-002639-b.

Вид процедури: переговорна процедура (скорочена).

Переговорна процедура, скорочена застосовується на підставі п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Припинення газопостачання в опалювальний сезон може призвести до порушення умов належного функціонування бюджетної установи, виникнення негативних наслідків, які поставлять під загрозу здоров’я працівників та мешканців громади (в т. ч. і недотримання санітарно-гігієнічних норм), також в подальшому призведе до порушення безпечних умов праці працівників. Тим самим буде порушено право, гарантоване Цивільним кодексом України, на охорону життя та здоров’я. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Львівської обласної державної адміністрації щодо розгляду питання стосовно виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років. Протоколом № 26 від 11.10.2021 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій попередньо кваліфікувала ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутність постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021-2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру регіонального рівня, та затвердила експертний висновок про ситуацію, яка склалася на території області у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, яким було визнано ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною. Протоколом засідання №15/09-21 від 12.10.2021р. експертна комісія з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій ухвалено рішення, відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. №368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800 – НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня. Таким чином для забезпечення належного та безперебійного функціонування бюджетної установи, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі (скороченої) на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Очікувана вартість предмета закупівлі  за ДК 021:2015: 0912000-6 – Газове паливо (Природний газ) – становить 316181,40 грн. з ПДВ. (19100 тис. куб.м * 16554 грн =316181,40 грн.)

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”.

Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:

ОВрег = V * Цтар,

де: ОВрег очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

Враховуючи підписаний Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладений 30.09.2021 року (далі – Меморандум), та Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 № 1234- р “Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, закупівля природного газу на жовтень 2021-грудень 2022 року для бюджетних установ та організацій здійснюється у Товариства з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» шляхом застосування переговорної процедури (скороченої) згідно погодженого договору постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору за фіксованою ціною 16554,00 грн. за 1000 куб.м з ПДВ, що  визначена з урахуванням тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед у відповідному періоді.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Умови постачання товару повинні відповідати наступним нормативно – правовим актам: «Правилами постачання природного газу», затвердженими Постановою НКРЕКП від 30.09.2016 № 2496, «Кодексом газорозподільних систем», затвердженим Постановою НКРЕКП від 30.09.2016 № 2494, «Кодексом газотранспортної системи», затвердженим Постановою НКРЕКП від 30.09.2016 № 2493, іншими нормативно-правовими документами, прийнятими на виконання Закону України «Про ринок природного газу»

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання газового палива (природний газ) здійснюється для опалення, забезпечення температурного режиму в період опалювального сезону приміщень, підігріву води для  Корпусу №1 ДНЗ №2 «Сонечко» по вул. Д. Галицького,13, використання газу для приготування їжі для вихованців ДНЗ №2 «Сонечко» К. №1 по вул. Д. Галицького,13, К. №2 по вул. Л. Українки,34)  через виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють строків для проведення тендера.

Обґрунтування обсягів закупівлі: відповідно фактичного обсягу витрат Газового   палива (Природнього  газу).

за 2020 рік та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2021- 2022 роки, потреба в Газовому   паливі (Природньому газі) складає: − 19100 м. куб., в тому числі на 2021р.- 5000м. куб. в межах затвердженого обсягу фінансування.

Термін постачання — з дати укладання договору по 31.12.2022 року.

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: Газове паливо (природний газ) , який використовується ДНЗ №2 «Сонечко» для своїх власних потреб, повинен бути  власного видобутку  (видобутий на території України)  за кодом згідно  з УКТЗЕД 2711 21 00 00 та / або бути  імпортованим природним газом який  ввезений на митну територію України.

Якість природного газу, який постачається повинен відповідати вимогам ГОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення Технічні умови».

Постачальник повинен забезпечити поставку природного газу до газорозподільної системи Оператора ГРМ, технічні та якісні характеристики якого відповідають нормам діючого на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.

02.11.2021р.

_________________________________________________________________________________________________________

Додаток до протоколу № 51 від 27.10.2021р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник – ДНЗ №2 «Сонечко» м.Моршина, код ЄДПРОУ 23952157.

Предмет закупівлі: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії в гарячій воді)ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(UA-2021-10-27-002639-b).

Вид процедури: переговорна процедура (скорочена).

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року № 114-ІХ, у зв’язку з об’єктивною відсутністю конкуренції з технічних причин щодо постачання предмету закупівлі має бути застосована переговорна процедура закупівлі. Документальним підтвердженням підстави для застосування переговорної процедури закупівлі, що підтверджує винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу, конкурентну процедуру закупівлі є Зведений Перелік суб’єктів природних монополій  розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua.

Згідно п.7 Порядку «Складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року №874-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2012 року за №2119/22431 Антимонопольний комітет України та його територіальні відділення складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій. Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua).

Відповідно до п. 89 Зведеного Переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2020 КП “Моршинтеплоенерго” відноситься до суб’єктів природних монополій  Львівської області, тобто є єдиним підприємством, яке здійснює транспортування теплової енергії у  м. Моршині Львівській області.

Враховуючи вищевикладене, та керуючись п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року № 114-ІХ, в разі відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, застосовується переговорна процедура закупівлі.

Очікувана вартість предмета закупівлі становить –113399,72 грн. з ПДВ (15,41 Гкал * 7358,84 грн = 113399,72 грн.)

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:

ОВрег = V * Цтар,

де: ОВрег очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії в гарячій воді) , згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція становить 113399,72 грн. з ПДВ.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання пари, гарячої води та пов’язаної  продукції (постачання теплової енергії в гарячій воді) здійснюється для опалення та забезпечення температурного режиму в період опалювального сезону приміщень Корпусу №2 ДНЗ №2 «Сонечко» по вул. Л. Українки,34., через стрімке зростання тарифу на постачання теплової енергії (Рішення Виконкому Моршинської міської ради №136 від 18.10.2021р)

Обґрунтування обсягів закупівлі: відповідно фактичного обсягу витрат Пари, гарячої води та пов’язаної продукції ( постачання теплової енергії в гарячій воді) за 2020 рік та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2021 рік, потреба в Парі, гарячій воді та пов’язаній продукції складає( постачання теплової енергії в гарячій воді): − 15,41 Гкал

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: відповідно до встановленого  виду системи опалення яке під’єднане до КП «Моршинтеплоенерго» опалення та забезпечення температурного режиму приміщень Корпусу №2 ДНЗ №2 «Сонечко» по вул. Л. Українки,34 здійснюється за допомогою  пари, гарячої води та пов’язаної продукції( постачання теплової енергії в гарячій воді) в період опалювального сезону.

___________________________________________________________________________________________________________

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.

                                                             Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

його очікуваної   вартості та / або розміру бюджетного призначення

в межах закупівлі

Додаток до протоколу № 2 від 11.01.2022р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник :Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №2 «Сонечко» комбінованого типу.

ЄДРПОУ 23952157

Предмет закупівлі: Яловичина охолоджена, свинина охолоджена, тушка курчати бройлера охолоджена, філе куряче охолоджене за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо-

UA-2022-01-11-001203- b).

Вид процедури: відкриті торги.

Очікувана вартість предмета закупівлі становить –279 850,00 грн.в т.ч. ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі,

на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, у разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін доцільно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.

Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель “Prozorro”, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції – офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют – офіційний вебсайт Національного банку України.

З метою встановлення поточних цін, до цін попередніх закупівель застосовується коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України. Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулому періоді; коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості.

Коефіцієнти індексації розраховуються щодо кожного джерела інформації про ціни. В подальших розрахунках очікуваної вартості використовується мінімальний коефіцієнт індексації.

Очікувана вартість, яка визначається на підставі цін попередніх закупівель, розраховується за такою формулою:

ОВ i = V * Ц м.п. х k i,

де: ОВi очікувана вартість на підставі закупівельних цін минулих періодів;
V обсяг товарів/послуг, що закуповується;
Цм.п. ціна минулого періоду;
ki коефіцієнт індексації.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі – Яловичина охолоджена, свинина охолоджена, тушка курчати бройлера охолоджена, філе куряче охолоджене за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо становить – 279 850,00 грн.в т.ч. ПДВ

             Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання «Яловичина охолоджена, свинина охолоджена, тушка курчати бройлера охолоджена, філе куряче охолоджене» за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо ДНЗ №2 «Сонечко».

Обґрунтування обсягів закупівлі: відповідно до фактичної  кількості дітей  у ДНЗ,  враховуючи кількість навчальних днів згідно з граничними нормами коштів для харчування дітей у  дошкільному навчальному закладі та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2022 рік, потреба в  м’ясі :

  • яловичина охолоджена – 350кг;
  • свинина охолоджена – 200кг;
  • тушка курчати бройлера охолоджена- 2000 кг;
  • філе куряче охолоджене- 300 кг.

Всього – 2850кг.

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: у  ДНЗ №2 «Сонечко», Постачальник повинен поставити Замовнику товари відповідно до вимог технічної специфікації, якість яких відповідає сертифікатам і при необхідності протоколам аналізів регіональної лабораторії, або іншим документам, що підтверджують якість та які зберігаються у Постачальника. Товар відвантажують згідно дислокації Замовника з додержанням норм санітарного законодавства і термінів зберігання. Постачальник гарантує якість товарів сертифікатами і при необхідності протоколами аналізів регіональної лабораторії, які зберігаються у Постачальника.  Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України, а також  іншим нормативно – правовим актам .

Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок,  тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2022рік, та відмітку про проходження санітарної обробки.

11  січня 2022р

                           Уповноважена особа                                                Козак М. І.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристикпредмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості.

Обґрунтування технічних та якісних характеристикпредмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості.

Додаток до протоколу № 46 від 13.10.2022р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник – Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради,  код ЄДПРОУ 23952157.

Предмет закупівлі: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії в гарячій воді),  ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. (UA-2022-10-14-008499-а).

Вид процедури: переговорна процедура (скорочена).

Відповідно  до Абзацу 3 п.2 ч.2 статті 40 ЗУ “Про публічні закупівлі” Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин; відповідно до ч.1 ст.5 Закону України “Про природні монополії” транспортування теплової енергії належить до сфери діяльності суб’єктів природніх монополій. Згідно п.7 Порядку “Складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій” затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28 листопада 2012 року №874-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2012 року за №2119/22431 Антимонопольний комітет України та його територіальні відділення складають та ведуть електронні версії відповідного переліку суб’єктів природних монополій. Перелік суб’єктів природних монополій в установленому порядку розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua). Відповідно до п. 121  Переліку суб’єктів природних монополій станом 12.08.2022р. ТОВ «Енергозбереження Львів» відноситься до суб’єктів природних монополій Львівської області, тобто є єдиним підприємством, яке надає послуги з транспортування теплової енергії на території.

Очікувана вартість предмета закупівлі становить –185 794 грн. 56 коп. з ПДВ

( 48 Гкал*3870 грн 72 коп. =185 794 грн.56 коп)

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»

Очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів (відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері), визначається як добуток необхідного обсягу товарів/послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:

ОВрег = V * Цтар,

де: ОВрег очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

Очікувана вартість предмета закупівлі Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії в гарячій воді) , згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція становить 185 794 грн. 56 коп. з ПДВ

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання пари, гарячої води та пов’язаної  продукції (постачання теплової енергії в гарячій воді) здійснюється для опалення та забезпечення температурного режиму в період опалювального сезону приміщень Корпусу №2 ЗДО  «Сонечко»  ММР по вул. Л. Українки,34.

Обґрунтування обсягів закупівлі: відповідно фактичного обсягу витрат Пари, гарячої води та пов’язаної продукції ( постачання теплової енергії в гарячій воді) за 2021 рік та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2022 рік, потреба в Парі, гарячій воді та пов’язаній продукції на жовтень – грудень  2022р. складає( постачання теплової енергії в гарячій воді): − 48 Гкал

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: відповідно до встановленого  виду системи опалення яке під’єднане до ТОВ «Енергозбереження Львів» опалення та забезпечення температурного режиму приміщень Корпусу №2 ЗДО  «Сонечко» ММР по вул. Л. Українки,34 здійснюється за допомогою  пари, гарячої води та пов’язаної продукції( постачання теплової енергії в гарячій воді) в період опалювального сезону.

13.10.2022р.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі природного газу.

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі

 Газове паливо (природний  газ) – 09120000-6 газове паливо, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Додаток до протоколу  49 від 18.11.2022р.

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Заклад дошкільної освіти ( ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради, 82482, вул. Д. Галицького,13, м. Моршин, Стрийський район  Львівська область , ЄДРПОУ 23952157

Категорія замовника – юридична особа, що забезпечує потреби держави або територіальної громади

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Газове паливо (природний газ), код 09120000-6 — Газове паливо за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги (з особливостями) ,

UA-2022-11-18-011632-a 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 122 498 грн.79 коп. з ПДВ  (Сто двадцять дві тисячі чотириста дев’яносто вісім грн., 79 коп)

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі з урахуванням процедури відкритих торгів (з особливостями) за номером: UA-2022-11-18-011632-a . А так само з урахуванням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» (зі змінами і доповненнями) № 812 від 19 липня 2022 року ухвалив Положення (далі — Положення), яким визначено обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (далі — спеціальні обов’язки), зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, підтримання належного рівня безпеки його постачання споживачам без загрози першочерговій цілі створення повноцінного ринку природного газу, заснованого на засадах вільної конкуренції з дотриманням принципів пропорційності, прозорості та недискримінації.

Відповідно до підпункту 2 пункту 4 Положення такі спеціальні обов’язки покладено на ТОВ «Газопостачальна компанія „Нафтогаз Трейдинг“» щодо забезпечення постачання природного газу споживачам, що є бюджетними установами відповідно до Бюджетного кодексу України / закладам охорони здоров’я державної власності (казенні підприємства та / або державні установи тощо) / закладам охорони здоров’я комунальної власності (комунальні некомерційні підприємства та / або комунальні установи, та / або спільні комунальні підприємства тощо) (далі — бюджетні установи) на умовах, передбачених пунктом 6 цього Положення.

Пунктом 6 Положення визначено, що ТОВ «Газопостачальна компанія „Нафтогаз Трейдинг“» може  постачати з 1 вересня 2022 р. по 31 березня 2023 р. (включно) природний газ бюджетним установам за ціною, що становить 16 553 гривень 89 копійок  з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед).

Для порівняння небюджетним установам ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг»» постачає за ціною 38 325,5 гривні з урахуванням ПДВ за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування). ГК «Нафтогаз України» пропонує ціну 46 500 грн за 1 тис. куб. м з ПДВ (зазначити ціну, актуальну на момент оголошення закупівлі). ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП» пропонує 49 200 грн за 1 тис. куб. м з ПДВ . А ТОВ «ЮГ-ГАЗ» — 50 499 грн за 1 тис. куб. м з ПДВ (зазначити ціну, актуальну на момент оголошення закупівлі).

 

Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 2 розділу 1 Бюджетного кодексу України бюджетні установи — це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок, відповідно, державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Тож, замовник має право отримувати природний газ за найбільш економічно вигідною ціною 16 553,89грн з ПДВ (ціна за 1 тис. куб. м природного газу, яку пропонує ТОВ Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг») .

Визначення обсягу предмета закупівлі визначено аналізом споживання (річного та місячного) природного газу за період з січня 2022р. по квітень 2022р..

Згідно з викладеним вище, згідно із Законом та потребами Замовника, очікувана вартість предмета закупівлі розрахована таким чином: 7,4 тис. м. куб. (обсяг) * 16 553грн.89 коп. з ПДВ (ціна за 1 тис. куб. м природного газу, яку пропонує ТОВ Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг»).

 

Обґрунтування технічних, якісних характеристик.

Природний газ (природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ) — корисна копалина, яка є сумішшю вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск — 760 мм ртутного стовпа і температура — 20° C) і є товарною продукцією.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання природного газу.

За одиницю виміру кількості природного газу при його обліку приймається один кубічний метр (куб. м), приведений до стандартних умов: температура (t) = 20 градусів за Цельсієм, тиск (Р) = 760 мм ртутного стовпчика (101,325 кПа). Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання попереднього календарного року, становить ____________ куб. м на 202__р.

Термін постачання — з 01 січня 2023р.до 31 березня 2023р.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару, зокрема, Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 09.04.2015 (далі — Закон № 329-VIII), Правилам постачання природного газу, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2496, Кодексу газотранспортної системи, затвердженому постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2493 (далі — Кодекс № 2493), Кодексу газорозподільної системи, затвердженому постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2494 (далі — Кодекс № 2494), іншим нормативно-правовим актам, прийнятим на виконання Закону № 329-VIII.

Якість, фізико-хімічні показники (ФХП) та інші характеристики природного газу, який постачається замовнику, повинні відповідати вимогам визначеним Кодексом № 2493 та Кодексом № 2494.

 

 

 

18 листопада 2022р.

Закупівля "овочі та фрукти" 2023 р.

                                                             Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

його очікуваної   вартості та / або розміру бюджетного призначення

в межах закупівлі

Додаток до протоколу № 2 від 17.01.2023р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник : Заклад дошкільної освіти  (ясла – садок) «Сонечко» комбінованого типу Моршинської міської ради .

ЄДРПОУ 23952157

Предмет закупівлі: Овочі та фрукти в асортименті за кодом  ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи.

Іідентифікатор закупівлі –  UA-2023-01-17-013439-a .

Вид процедури: відкриті торги ( з особливостями).

Очікувана вартість предмета закупівлі становить –228 250,00 грн.в т.ч. ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо передумов здійснення закупівель» № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на овочі та фрукти , актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі – Овочі та фрукти в асортименті за кодом

ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи становить228 250,00 грн.в т.ч. ПДВ

             Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Обґрунтування доцільності закупівлі: придбання «Овочі та фрукти в асортименті за кодом  ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи у  ЗДО  «Сонечко» ММР.

Обґрунтування обсягів закупівлі: Обсяги закупівлі визначено на підставі фактичного споживання овочів та фруктів за 2022 рік  з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації  харчування у закладах освiти та дитячих закладах оздоровлення  та відпочинку» , відповідно до фактичної  кількості дітей  у ЗДО ,  враховуючи кількість навчальних днів згідно з граничними нормами коштів для харчування дітей у  дошкільному навчальному закладі та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2023 рік, потреба в  овочах та фруктах становить  :

  • Морква – 1500 кг;
  • Цибуля – 1200кг;
  • Буряк – 1500 кг;
  • Капуста білокачанна – 1400 кг;
  • Кабачки – 200 кг;
  • Яблука – 1500 кг;
  • Лимони – 50 кг;
  • Мандарини – 300 кг;
  • Банани- 500 кг

Всього – 8150кг.

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: у  ЗДО «Сонечко» ММР, Постачальник повинен поставити Замовнику товари відповідно до вимог технічної специфікації, якість яких відповідає сертифікатам і при необхідності протоколам аналізів регіональної лабораторії, або іншим документам, що підтверджують якість та які зберігаються у Постачальника. Товар відвантажують згідно дислокації Замовника з додержанням норм санітарного законодавства і термінів зберігання. Постачальник гарантує якість товарів сертифікатами і при необхідності протоколами аналізів регіональної лабораторії, які зберігаються у Постачальника.  Товар, що постачається, повинен відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженою спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України, а також  іншим нормативно – правовим актам .

Кожна партія Товару має супроводжуватися документами (рахунками, накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку Товару, що є предметом закупівлі – декларація виробника/сертифікат відповідності/експертний висновок/санітарно-гігієнічний висновок,  тощо). Транспорт на якому поставляється товар повинен мати копію договору на 2023 рік, та відмітку про проходження санітарної обробки.

 

17 січня 2023 р.

 

                           Уповноважена особа                                                Маріна КОЗАК

 

Закупівля "теплова енергія" 2023 р

                                                        Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,

його очікуваної   вартості та / або розміру бюджетного призначення

в межах закупівлі

Додаток до протоколу № 2 від 16.01.2023р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” надається обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Замовник :Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №2 «Сонечко» комбінованого типу.

ЄДРПОУ 23952157

 

Предмет закупівлі: Постачання теплової енергії  за ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Іідентифікатор закупівлі  UA-2023-01-16-009812-a

Вид процедури: відкриті торги ( з особливостями).

Очікувана вартість предмета закупівлі становить –421 661,53 грн.в т.ч. ПДВ.

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та комунальних тарифів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням розрахунку очікуваної вартості товарів / послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначається як добуток необхідного обсягу товарів / послуг та ціни (тарифу), затвердженої відповідним нормативно-правовим актом, що розраховується за такою формулою:

ОВрег = V * Цтар,

де:

ОВрег — очікувана вартість закупівлі товарів / послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;

V — кількість (обсяг) товару / послуги, що закуповується;

Цтар  — ціна (тариф) за одиницю товару / послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.

За встановленим тарифом Рішення  Виконавчого комітету ММР № 136  від 20.12.2022р Тариф на послугу з виробництва,транспортування,постачання  теплової енергії, виробленої з використанням  природного газу, в розмірі 7358,84 грн. / Гкал з ПДВ;

Прогнозована потреба послуги становить: 1 послуга = обсягу 57,30 Гкал., для забезпечення температурного режиму у Корпусі №2 ЗДО “Сонечко” ММР, який знаходиться за адресою 82482, Львівська обл., Стрийський р-н., м. Моршин, вул. Л. Українки, 34 ; Обсяги закупівлі визначено на підставі фактичного споживання теплової енергії  за 2022 рік, враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2023 рік

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2023р.

Обґрунтування якісних характеристик закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період надання послуги .Виконавець забезпечує постачання теплової енергії відповідно до Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV, «Про житлово-комунальні послуги» від 24.02.2007 № 1875-IV, Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2019 № 830, Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 14.02.2005 № 630, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, та інших нормативно-правових актів, які регламентують порядок надання комунальних послуг.

16 січня 2023 р.

 

                           Уповноважена особа                                                Маріна КОЗАК